ساخت کفش و کفی طبی با قیمت منصفانه و کیفیت عالی

ممکن است اسم کفش طبی یا کفی طبی به گوشتان خورده باشد و برایتان این سوال پیش آمده باشد که آیا کفش طبی کارآمد هستند؟ همچنین ممکن است به اشتباه تصور کرده باشید که ساخت کفی و کفش طبی تنها برای افرادی مناسب است که به مشکلات و ناهنجاری های پا دچار شده اند. خب حقیقت این است که این تصور اشتباه است، چراکه ساخت کفی و کفش طبی طی سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته و کفش های طبی تنها برای اهداف درمانی مورد استفاده قرار نمی گیرند. ساخت کفش و کفی طبی علاوه بر اینکه مشکلات مختص پا را حل می کند تاثیر بسزایی هم روی سلامت کلی فرد می گذارد. تصورات اشتباه فرد می تواند مانع از بهره مندی او از مزایای کفش طبی شود به همین جهت ما این مطلب را آماده کرده ایم تا در مورد مزایا، کاربرد و سایر سوالاتی که در خصوص ساخت کفش و کفی طبی برای شما پیش آمده است اطلاعاتی را ارائه کنیم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و اطلاعات خوبی در مورد قیمت ساخت کفش طبی به دست آورید.

نکته : توجه داشته باشید کفش طبی و کفی طبی هر دو جز ارتز ها محسوب می شوند. ارتز های انواع گوناگونی دارند که عبارتند از : ارتز زانو ، ارتز لگن ، ارتز مچ پا ، ارتز دست ، ارتز آرنج ، ارتز شانه ، ارتز ستون فقرات ، ارتز سر و گردن 

قیمت ساخت کفش طبی با اسکن کف پا در کلینیک پایار

پادکست شماره 1 (در خصوص کفش طبی و کفی طبی)

کفش ها چه تاثیری روی بدن افراد ایجاد می کنند؟

پیش از آنکه در خصوص ساخت کفش و کفی طبی و همچنین ساخت کفش طبی صحبت کنیم لازم است در مورد تاثیر کفش بر روی زندگی و بدن افراد اطلاعاتی را ارائه دهیم. کفش ها نقش بسزایی بر روی کیفیت زندگی افراد دارند، به نحوی که نپوشیدن کفش پیامدهای ناگواری را برای فرد در پی خواهد داشت. پیش از این انسان های اولیه بدون آن که کفشی به پا داشته باشند تمامی نقاط زمین را طی می کردند اما امروزه چنین چیزی غیر ممکن است. این امر دلایل مختلفی دارد. تغییر سطح زمین یکی از دلایل آن به شمار می آید. پیش از این سطح زمین نرم بود و تقریبا از شن و ماسه تشکیل می شد اما امروزه سطح زمین سخت و سنگلاخی است. به همین جهت با گذشت زمان و تغییر کردن سطح زمین بشر به فکر راهکاری برای محافظت کردن از پاهای خود افتاد و نتیجه ی آن ایجاد کفش های متنوع امروزی است. البته ناگفته نماند کفش ها تنها راه محافظت از پا ها به شمار نمی آیند اما یکی از اساسی ترین راه های پیشگیری از صدمه دیدن پا هستند. به مرور زمان طیف تنوع کفش ها افزایش یافته است به گونه ای که افراد باتوجه به سبکشان بهترین نوع کفش را برای خود انتخاب می کنند. برخی از کفش ها سبک وزن هستند و برخی دیگر از ویژگی هایی همچون ضد آب بودن برخوردار می باشند. بعضی از کفش ها مختص افرادی ساخته می شوند که در شرایط سخت کار می کنند مانند کارگران معدن. به همین دلیل افراد گزینه های انتخابی زیادی را در اختیار دارند.

اگر افراد در انتخاب کفش های خود دقت لازم را به خرج ندهند مجبور می شوند که عواقب طولانی و یا کوتاه مدت آن را متحمل شوند. برخی از کفش ها به گونه ای ساخته شده اند که از زیر ساخت های حمایتی برخوردار نیستند. بایستی دقت داشته باشید که یک کفش مناسب باید حتما از پاهای شما محافظت کند. برخی از پیامد هایی که کفش نامناسب برای افراد ممکن است در پی داشته باشد عبارتند از:

  • ایجاد میخچه
  • ایجاد مشکلات ناخن مانند فرورفتن ناخن در انگشت پا
  • ابتلا به بیماری های قارچی پوست که عموما با خارش، سوزش و قرمزی پوست همراه می باشد
  • ابتلا به کمر درد (علت و درمان کمردرد شبانه)
  • افتادگی قوس پا
  • ایجاد درد در مفصل ها

به همین دلیل ساخت کفش و کفی طبی مخصوص شما می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

کفش طبی

ساخت کفش طبی چگونه است؟

واژه ی ارتوپد در واقع یک واژه ی یونانی می باشد که به معنی اصلاح پا است. هدف از ساخت کفش و کفی طبی یا ارتوپدی اصلاح ناهنجاری های پا و پشتیبانی صحیح از تمامی ناهنجاری های پا می باشد. هدف از ساخت کفی و کفش طبی کمک کردن به ساختار کف پا، مچ پا و کل پا می باشد. متاسفانه برخی از کفش ها با این هدف طراحی نشده اند و هیچگونه ویژگی های حمایتی ای برای پا ارائه نمی دهند به همین علت به حفظ تعادل و تثبیت پاها کمک نمی کنند.

ویژگی هایی که کفش های طبی را از سایر کفش ها متمایز می کند کدامند؟

شرکت هایی که نسبت به ساخت کفش و کفی طبی اقدام می کنند سعی می کنند ویژگی های محافظتی مختلفی را به کفش ها اضافه کنند. این ویژگی ها به ارائه ی حمایت بیشتر از پاها کمک می کنند. متخصصان این حوزه بر اساس فناوری بیومکانیک و نیازهای افراد نسبت به ساخت کفش طبی و همچنین ساخت کفی طبی اقدام می کنند. برخی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده کفش طبی  که آن را از کفش های معمولی متمایز می کنند عبارتند از:

  • در پروسه ی ساخت کفش طبی یک نگهدارنده ی قوس محکم قرار داده می شود که باعث می شود منحنی های طبیعی پا به خوبی در آن قرار بگیرد.
  • تکیه گاه پاشنه به گونه ای طراحی شده است که پای فرد به خوبی در آن قرار گرفته و ثابت شود. این کار باعث حالت دادن به پا می شود.
  • کفی طبی دارای بستری می باشد که به خوبی فرم داده شده است. در بخش داخلی کفی طبی یک قسمت متحرک قرار داده شده است که موجب افزایش احساس راحتی فرد هنگام پوشیدن کفش می شود. این کار باعث می شود فرد هنگام پوشیدن کفش احساس خوشایندی داشته باشد و تراز طبیعی پاها به سمت بالا تقویت شود.
  • در طراحی کفش و کفی طبی (ساخت کفش و کفی طبی) یک بالشتک توپی مخصوص کف پا تعبیه می شود. این بالشتک وظیفه ی ایجاد کردن احساس راحتی را برای فرد بر عهده دارد.
  • متخصصان ساخت کفش طبی یک کاپ یا گودی عمیق را در پاشنه پا ایجاد می کنند. هدف از ایجاد این کاپ تقویت ثبات مورد نیاز است.
  • در پروسه ساخت کفش و کفی طبی یک میانه سفت قرار داده می شود. این میانه علاوه بر این که سفت است از خاصیت انعطاف پذیری بالایی جهت بهینه ساختن تعادل فرد برخوردار است.

اگر می خواهید کفش هایی با مزیت های بالا داشته باشید، به مراکز ارتوپدی فنی مراجعه کرده و برای دریافت قیمت ساخت کفش طبی از آنها راهنمایی بخواهید.

ساخت کفی طبی با بهترین کیفیت در ایران

علت ساخت کفش طبی (ساخت کفش و کفی طبی) چیست؟

کفش های طبی یا ارتوپدی یک محیط بهینه جهت حرکت پاها ایجاد می کنند (یکی از دلایل بالاتر بودن قیمت ساخت کفش طبی به کفش معمولی همین عامل است). به همین علت این کفش ها مزایای بی شماری را برای فرد به همراه دارند. فرد می تواند ضمن استفاده از کفش های طبی به بهبود سلامتی خود کمک کند. برخی از مزایای کفش طبی عبارتند از:

  • بهبود جریان خون: کفش های طبی به بهبود گردش خون اندام های تحتانی کمک می کنند. این کفش ها تراز طبیعی بدن را ارتقاء می دهند و موجب بهبود راحتی بدن می شوند. کفش های طبی به قوس پا ها کمک کرده و در نهایت موجب بهبود جریان خون می شوند. کفش طبی به گونه ای طراحی شده است که فضای لازم جهت عملکرد بهتر پاها را فراهم می آورد. این کار باعث می شود که از انقباض پا ها جلوگیری شود. این امر همچنین باعث می شود که از روند جریان یافتن خون به پا ها ممانعت ایجاد نشود. افرادی که از عارضه ی دیابت رنج می برند و یا اینکه به علت شرایط شغلی خود مجبورند مدت زمان زیادی را سر پا بایستند می توانند از کفش طبی (مزیت های ساخت کفش و کفی طبی) بهره مند شوند.
  • کاهش یافتن درد کف پا: امروزه درد کف پا به یکی از معضل های افراد تبدیل شده است. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که هنگام برداشتن هر قدم خود احساس ناراحتی و درد را در پاهای خود تجربه می کنید و به دنبال راه حلی برای کاهش این درد ناخوشایند هستید می توانید از کفش های طبی استفاده کنید. افراد ممکن است به دلایل مختلفی به درد کف پا مبتلا شوند مانند: ابتلا به بیماری های مختلف پا مثل فاشیات پلانتار. استفاده از کفش های طبی به افراد این امکان را می دهد که از عناصر حیاتی کف پاهایشان مراقبت کنند. بعلاوه آن ها می توانند درد پا و درد پاشنه ی پای خود را با کمک کفش طبی کم کنند. این مورد نیز می توان یکی از مزیت های ساخت کفی طبی باشد.
  • افزایش دادن راحتی: هنگامی که افراد به دنبال مزایای کفش (مزیت های ساخت کفی طبی) هستند اولین نکته ای که در نظر می گیرند راحت بودن کفش است. هنگامی که کفش راحتی لازم را برای فرد فراهم می کند فرد می تواند به سهولت به انجام کارهای روزمره ی خود بپردازد بدون آنکه به پاهایش فشار وارد شود. احساس راحتی هنگام پوشیدن کفش بسیار مهم است و کفش های ارتوپدی به سهولت این احساس را برای افراد فراهم می کنند. ساخت کفش طبی به نحوی می شونپد که هنگام برداشتن هر قدم فرد بتواند احساس آرامش داشته باشد.
ساخت کفش طبی در کلینیک پایار
  • اصلاح کردن مشکلات پا: از دیگر مزایای ساخت کفش طبی و ساخت کفی طبی اصلاح مشکلات پا است. برخی از افراد به علت ارتفاع قوس مستعد ابتلا به چرخش پا به سمت داخل و یا خارج هستند. برخی از افراد در کف پاهایشان قوس کمی وجود دارد. پای این افراد انعطاف پذیر می باشد و به میزان کمی با سطح زمین برخورد می کند. این امر باعث می شود که فرد پاهایش بیش از حد به سمت داخل و یا خارج بچرخد. شاید برایتان سوال باشد که چرا حفظ قوس پا مهم است؟ افرادی که قوس کف پاهایشان بلند است فشار بیش از حدی به سمت جلو یا عقب وارد می کنند و ساختار پا را سفت تر می کنند. این کار باعث می شود که پا به سمت داخل و یا خارج بچرخد. طراحان هنگام ساخت کفش و کفی طبی یک تکیه گاه مختص پاشنه ی پا درست می کنند. این تکیه گاه به ثابت نگه داشتن کف پا کمک کرده و از چرخیدن بیش از اندازه آن پیشگیری می کند. با داشتن همین مزیت است که قیمت ساخت کفش طبی از کفش های غیر طبی بیشتر است.
  • افزایش تحرک: کسانی که به انواع درد ها و مشکلات مزمن همچون صافی کف پا، فاشیات پلانتار، انگشتان چکشی، پینه و انحراف شست پا مبتلا می شوند می توانند به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و نسبت به ساخت کفی و کفش طبی اقدام کنند. اگر این قبیل افراد از کفش های عادی و غیر ارتوپدی استفاده کنند به وخیم تر شدن بیماری و افزایش درد پای خود دامن می زنند. علاوه براین این کار باعث می شود که آن ها به مرور زمان توانایی تحرک خود را از دست بدهند و یا اینکه توانایی حرکت آن ها کاهش یابد. کفش های طبی باعث کاهش محدودیت حرکتی شده و به افراد کمک می کنند تا بتوانند ضمن بازیابی قدرت تحرک خود به انجام فعالیت های مورد علاقه خود بپردازند.
  • کمر درد، زانو درد و درد مفصل: زمانی که افراد به خوبی از پاهای خود محافظت نکنند مجبور می شوند متحمل عواقب شدید آن شوند. این عواقب به صورت درد در ناحیه ی کمر، درد در ناحیه ی زانو و مفصل ها ممکن است بروز کنند. عدم محافظت صحیح از پاها باعث می شود که فرد درد و فشار زیادی را تحمل کند. ساخت کفش و کفی طبی به افراد این امکان را می دهد که به خوبی پشتیبانی مورد نیاز اجزا بدن فراهم شده و درد هایی همچون درد کمر، درد زانو و مفاصل کاهش یابد.

قیمت کفی طبی پای صاف چقدر است؟

از آنجایی که عوامل متفاوتی روی قیمت کفی طبی تاثیر دارد، بنابراین نمی توان به صورت واضح و قطعی گفت که قیمت کفی طبی پای صاف چقدر است. برای دریافت قیمت این نوع کفی باید به مراکزی مراجعه کنید که در حوزه ساخت این کفی ها و کفش ها فعالیت می کنند. از جمله عوامل تغییر دهنده قیمت کفی های طبی مخصوص پاهای صاف می توان به این موارد اشاره داشت:

  • از آنجایی که برای ساخت کفی های طبی می بایست از پای فرد اسکن گرفته شود، به همین دلیل نوع دستگاهی که اسکن را در اختیار قرار می دهد، مهم خواهد بود. هر قدر این دستگاه، پیشرفته تر بوده و تصویر دقیق تری از کف پا فراهم کند، قیمت کفی که به آن ساخته می شود نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • ماده ای که در ساخت کفش و کفی طبی نیز به کار برده می شود، روی قیمت تاثیر دارد. معمولا، برای آنکه بتوان به طیف وسیعی از نیاز افراد پاسخ داد، از مواد اولیه متفاوتی در ساخت این کفی ها استفاده می کنند.
  • کلینیکی که کفی طبی را می سازد نیز روی قیمت کفش و کفی طبی موثر است. توصیه می کنیم کلینیک هایی را برای این مورد انتخاب کنید که مانند پایار جزء بهترین ها هستند.

خواندن مطالب زیر شاید برایتان مفید باشد!

خرید و ساخت کفی طبی

در مرکز ساخت کفش طبی چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

کفش های طبی به کفش هایی گفته می شوند که به منظور حمایت از پا و مچ پا ساخته می شوند. از آن جا که این کفش ها علاوه بر زیبایی ویژگی هایی همچون درمان عوارض پا، و پیشگیری از ابتلا به برخی از بیماری ها را در پی دارد این کفش ها را در مراکز ویژه ی ساخت کفش طبی تهیه می کنند. مراکز ساخت کفش و کفی طبی معمولا زیر نظر یک پزشک متخصص فعالیت می کنند. در این مراکز طراحان نسبت به ساخت کفی و کفش طبی کودکان، بیماران دیابتی، بیماران خارپاشنه، و بیرون زدگی استخوان پا اقدام می کنند. این کارشناسان می توانند در مورد قیمت ساخت کفش طبی اطلاعات خوبی به شما بدهند.

کفش های طبی مختص کودکان در مراکز ساخت کفش طبی: برخی از کودکان هنگامی که به دنیا می آیند و یا در اثر یک رویداد طبیعی پاهایشان را از دست می دهند. این شرایط بر روی زانو و ستون فقرات کودک تاثیر می گذارد. بهره گیری از کفش طبی راه حل مناسبی برای این کودکان به حساب می آید. کفش های طبی این مشکلات را درمان کرده و موجب بهبود تغییر شکل های ایجاد شده در پا می شوند. علاوه براین کودکانی که در محدوده ی سنی 7 تا  12 سال قرار دارند باید از کفش های طبی استفاده کنند. این کودکان در حال رشد هستند و پاهایشان در حال شکل گیری است به همین جهت استفاده از کفش طبی بسیار ضروری می باشد. استفاده از این کفش ها به منظور رشد صحیح مفصل ها بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر کودکان از کفش طبی استفاده نکنند ممکن است به خمیدگی انگشت پا و صافی کف پا مبتلا شوند. در مراکز ساخت کفش طبی کودکان متخصصان کفش هایی را طراحی و تهیه می کنند که متناسب با کودکان هستند. این مراکز در حوزه ساخت کفی طبی نیز فعالیت می کنند.

آیا کفش و کفی طبی یک نوع کفش استاندارد به شمار می رود؟

به کفش هایی کفش های استاندارد گفته می شود که مطابق با شرایط پا ساخته شوند. همه کفش هایی که در بازار موجود هستند با توجه به قالب های از پیش ساخته شده، تولید و در دسترس افراد قرار می گیرند و به همین دلیل به جرات می توانیم بگوییم که کفش های معمولی که در فروشگاه های کفش به چشم می خورند، از آنجایی که با ساختار هر فرد به صورت اختصاصی تناسب ندارند، نمی توانند یک جفت کفش استاندارد باشند.

کفش های طبی را استاندارد می خوانند؛ زیرا متناسب با پای فرد ساخته شده اند. وقتی این کفش را می پوشید، پای تان احساس راحتی کرده و گاهی اوقات با وجود آنکه ساعت ها پیاده راه می روید باز هم احساس خستگی نخواهید کرد. اگر مجبورید ساعت های طولانی راه بروید و یا سرپا بایستید بهتر است برای ساخت کفش و کفی طبی اقدام کنید. این کفش ها از بروز برخی عوارض جسمانی در پای شما نیز جلوگیری می کنند.

درست است که قیمت کفش و کفی طبی از قیمت کفش ها و کفی های غیر طبی و آماده موجود در بازار بالاتر است، اما به یاد داشته باشید، پاهای ما یکی از بهترین یاوران ما برای انجام کارهای روزانه مان هستند. اگر پاها در شرایط خوب و سالمی قرار نداشته باشند، ما نمی توانیم زندگی با کیفیتی را تجربه کنیم. در مقاله کفش استاندارد چه نوع کفشی است بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.

اسکن کف برای ساخت کفش طبی و ساخت کفی طبی

مرکز ساخت کفش طبی مخصوص بیماران دیابتی

کسانی که به عارضه دیابت مبتلا هستند کف پاهایشان بی حس شده و پوست کف پایشان نازک می شود. اگر این قبیل افراد از کفش نامناسب استفاده کنند پاهایشان دچار زخم و جراحت می شود. اگر این شرایط مدت زیادی به طول انجامد فرد ممکن است مجبور شود پا خود را تحت عمل جراحی قطع کند. به همین جهت استفاده از کفش طبی و اقدام برای ساخت کفی طبی برای بیماران دیابتی بسیار مهم است.

در مراکز ساخت کفش و کفی طبی  ویژه ی بیماران دیابتی کفش هایی تهیه می شود که با شرایط و ویژگی های پای یک بیمار دیابتی سازگاری داشته باشد و میزان ایجاد زخم در پا را کاهش دهد. اقدام برای ساخت، و پرداخت قیمت ساخت کفش طبی، برای دیابتی ها لازم و واجب است.

مراکز ساخت کفش ویژه ی بیمارانی که به خارپاشنه مبتلا شده اند :

افراد زمانی به خارپاشنه مبتلا می شوند که فشار به صورت مناسب روی کف پا ها توزیع نشده باشد. به همین جهت به دلیل حساس بودن پروسه ی درمانی این عارضه پزشکان پیشنهاد می کنند که حتما به یک مرکز درمانی ساخت کفش و کفی طبی مخصوص خارپاشنه مراجعه کنند. در این مراکز متخصصان مربوطه کفش هایی را بر اساس ویژگی ساختار پا و بیماری فرد طراحی می کنند.

مرکز ساخت کفش مختص بیمارانی که از کمر درد رنج می برند

مهمترین علت ابتلا به کمر درد در افراد عدم استفاده از کفش های مناسب می باشد. به همین دلیل به عنوان اولین گام جهت تسکین درد کمر باید به یک پزشک متخصص مراجعه کرد. پزشک فرد را به مرکز ساخت کفش طبی ارجاع می دهد در آن جا کفش های مخصوص بیمار تهیه می شود.

مرکز ساخت کفش بیرون زدگی استخوان

هالوکس والگوس به بیماری گفته می شود که در آن فرد انگشتان  شست پایش دچار خمیدگی و انحراف می شود. مهمترین علتی که فرد به این عارضه مبتلا می شود استفاده از کفش های نامناسب می باشد. کفش های طبی به این بیماران کمک می کنند تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنند. مراکز ساخت کفش و کفی طبی بیرون زدگی استخوان برای این افراد کفش هایی ویژه طراحی می کند. اگر با کارشناسان این مراکز صحبت می کنید، اطلاعات خوبی در مورد قیمت ساخت کفش طبی به دست خواهید آورد.

کفش طبی مخصوص کودکان

کفش مناسب برای پیچ خوردگی مچ پا چیست؟ آیا آن نیز یک نوع کفش طبی است؟

کفش مناسب برای پیچ خوردگی مچ پا، برای کسانی ساخته می شود که مچ پای آنها پیچ خورده است. از آنجایی که پیچ خوردگی پا با درد همراه است به همین دلیل، خوب است تا زمانی که این درد کاهش پیدا کرده و از بین برود، افراد برای ساخت کفش و کفی طبی مناسب پیچ خوردگی پا اقدام کند. از جمله مشخصات و ویژگی های این نوع کفش می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:

  • یکی از امتیازاتی که این کفش ها دارند، بلند بودن ساق آنهاست. کفش هایی که ساق بلندی دارند خیلی خوب می توانند از مچ پا و پا حمایت کرده و از وارد آمدن فشار اضافی به آن جلوگیری کنند. این مزیت کفش های مخصوص پیچ خوردگی پا حتی به افزایش سرعت روند درمان نیز کمک می کنند.
  • زیره کفش هایی که از آنها نام بردیم، به عنوان یک تکیه گاه مطمئن عمل کرده و از آنجایی که یک سطح مقطع گسترده دارند، باعث می شوند که فشار کمتری در زمان راه رفتن به پا وارد شود. به خاطر داشته باشید، قیمت کفش و کفی طبی مخصوص پیچ خوردگی پا از قیمت کفش های معمولا موجود در بازار بالاتر است. این کفش ها را با اسکنی که از پا گرفته اند می سازند.
بهترین بهترین کفش مناسب برای پیچ خوردگی مچ پا
  • آستری که در این کفش ها به کار برده شده است، دیگر امتیاز و برتری آن به کفش های معمولی است. کسانی که مچ پای آنها در رفته است، برای آنکه مشکلات و درد ناشی از این عارضه را کاهش دهند باید کفشی مناسب با آستری مناسب بپوشند. آستری که در ساخت کفش و کفی طبی مخصوص در رفتگی پا استفاد می شود، اجازه نمی دهد که فشار زیادی به نواحی صدمه دیده وارد آید. این خصوصیت و مزیت، به فرد کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری در رفتگی پای خود را درمان کند.

اگر پای شما دچار در رفتگی شده و می خواهید کفش مخصوص این عارضه را بپوشید، بهتر است به کلینیک های ارتوپدی مطرح در کشور مراجعه کنید. در این کلینیک ها با در نظر گرفتن کوچکترین جزئیات و به کمک اسکن گرفته شده از پا، یک جفت کفش مناسب برای شما ساخته می شود. به یاد داشته باشید، قیمت کفش و کفی طبی ساخته شده در این مراکز از قیمت کفش های معمولی موجود در بازار بالاتر است و این نیز به دلیل مزیت ها و امتیازات فراوانی است که در این نوع کفش ها به چشم می خورد.

کفش مناسب برای پیچ خوردگی مچ پا چیست؟ آیا آن نیز یک نوع کفش طبی است؟

اسکن کف پا و ساخت کفی طبی خار پاشنه چه ارتباطی با هم دارند؟

برای آنکه بتوانیم ارتباط بین اسکن کف پا و ساخت کفی طبی خار پاشنه را بررسی کنیم، باید بگوییم که تنها راه ساخت کفی های طبی، اسکن گرفتن از پا است. مراکزی که دستگاه های اسکن پیشرفته ای دارند می توانند از کف پا، یک اسکن دقیق بگیرند و با کمک آن برای ساخت کفش و کفی طبی اقدام کنند.

موضوعی که نباید از خاطر ببرید این است که کفش ها و کفی های نامناسب، شرایطی ایده ال برای ایجاد خار پاشنه به وجود می آورند. این کفش ها با کف پای فرد تناسب نداشته و به همین دلیل باعث می شوند که این عارضه دردناک در پا به وجود آید.

کفش ها و کفی هایی که با اسکن تهیه می شوند، بیشترین تطابق و سازگاری را با پای فرد دارند. این کفش ها به هیچ یک از نقاط پا، فشار مازاد و آسیب زننده وارد نمی آورند و به این شکل از ایجاد و بروز خار پاشنه در فرد جلوگیری می کنند. بهتر است، برای دریافت قیمت کفش و کفی طبی و اقدام برای ساخت آن به مراکزی که در این حوزه کار می کنند مراجعه کنید.

اسکن کف پا و ساخت کفی طبی خار پاشنه چه ارتباطی با هم دارند؟

ساخت کفش و کفی طبی چه مزایایی را برای فرد به همراه دارد؟

ساخت کفش و کفی طبی مزایای زیادی را برای فرد به همراه دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • حمایت بسیار عالی از پا: حمایت و پشتیبانی نامناسب می تواند مشکلات دردناکی همچون ورم کف پا و صافی کف پا را برای فرد به دنبال داشته باشد. این مشکلات دامنه حرکتی را محدود می کنند. اگر این حالت درمان نشود درد و ناراحتی بیشتری را برای فرد به همراه دارد. ساخت کفش طبی (ساخت کفی طبی) به درمان این مشکلات و کاهش درد کمک می کنند.
  • بهبود یافتن گردش خون: جلوگیری از احساس درد و ناراحتی پا یکی از مهمترین مشکلات نوروپاتی دیابتی به شمار می رود. به نحوی که تا هنگامی که درد ها شدید نشوند تشخیص آن بسیار سخت می شود. اگر این بیماری زودتر درمان نشود مشکلات و عواقب خطرناکی را برای فرد به دنبال دارد. از آنجایی که کفش های طبی فضای مناسبی را برای پا فراهم می کنند موجب بهبود گردش خون می شوند. علاوه براین این کفش ها درد اعصاب پا را کاهش می دهند. قیمت ساخت کفش طبی به دلیل مزیت هایی که این نوع کفش دارد، بالا در نظر گرفته شده است.
  • ضربه گیری: از دیگر مزیت هایی که می توانیم برای ساخت کفش و کفی طبی بیان کنیم، ضربه گیری است. وقتی ما در حال راه رفتن هستیم، ضربه هایی که از زمین به پای ما وارد می شود. اگر این ضربه ها مدام تکرار شوند، پای ما به مرور زمان دچار آسیب شده و مشکلاتی برایمان ایجاد می شود. با پوشیدن این کفش ها اجازه ندهید که ضربه و نیروی زیادی به مجموعه پا وارد شود.
  • درست راه رفتن: شاید برایتان باور پذیر نباشد اما کسانی که کفش ها و کفی های طبی می پوشند، از همه کسانی که کفش های معمولی را به پا می کنند، بهتر و درست تر راه می روند. وقتی شما به شکل درستی راه می روید، هم اجازه نمی دهید که فشار زیادی به پاهایتان وارد شود، و هم از بروز برخی دردهای آزاردهنده در قسمت پا و کمر جلوگیری خواهید کرد. غلط راه رفتن فشار زیادی به بدن وارد می کند.
  • کاهش خستگی در افراد چاق: کسانی که اضافه وزن دارند و چاق هستند برای آنکه بتوانند به مدت طولانی راه بروند، بهتر است برای ساخت و پرداخت قیمت کفش و کفی طبی اقدام کنند. کفش های طبی، وزن فرد را به صورت یکسان توزیع کرده و باعث می شوند که فرد حتی در صورت پیاده روی به مدت طولانی، احساس خستگی نکند.
مزایا ساخت کفش و کفی طبی برای افراد چیست
  • کاهش درد پا: یک انسان به طور روزانه 10 هزار قدم در روز راه می رود. با در نظر داشتن این حالت می توان به سهولت پی برد که استفاده از کفش های نامناسب چگونه موجب شدید شدن درد پا می شوند. بهترین راه برای مقابله با چنین مشکلی استفاده و ساخت کفش و کفی طبی مناسب است. این کفش های با کیفیت به خوبی از پای افراد پشتیبانی کرده و درد و خستگی را کم می کنند.
  • ترمیم مشکلات پا: بیشتر مشکلاتی که افراد با آن ها سر و کار دارند مشکلات قوس و یا ناهمانگی پاها است. افرادی که به مشکلات پا مبتلا هستند هنگام راه رفتن در پاهای خود درد احساس می کنند. اگر این درد ها درمان نشوند مشکلات بدتری را برای فرد به همراه خواهد داشت. بعلاوه ممکن است آسیب های طولانی مدتی را برای فرد ایجاد کند که فرد مجبور شود برای درمان آن آسیب ها تحت عمل جراحی قرار گیرد. اگر می خواهید مشکلات پایتان درمان شود می بایست برای ساخت، و پرداخت قیمت ساخت کفش طبی آن اقدام کنید.
  • بهبود تحرک: کاهش دامنه حرکتی و تحرک یکی از بزرگترین معضلاتی است که افراد مبتلا به پا درد با آن دست و پنجه نرم می کنند. کاهش تحرک می تواند دلایل مختلفی داشه باشد. ورم کف پا یکی از دلایلی است که موجب کاهش حرکت افراد می شود. ساخت کفش طبی یک راهکار مناسب برای کسانی است که درد پا را تجربه کرده و تحرک آن ها کم شده است. کفش های طبی درد پا را التیام می بخشند و باعث می شوند که فرد به سهولت بتواند راه برود. افزایش یافتن تحرک باعث افزایش کیفیت زندگی می شود. این مورد را نیز می توان یکی از مزیت های ساخت کفی طبی دانست.

آیا با پرداخت هزینه ساخت کفش طبی می توان به عوارض ناشی از فعالیت های ورزشی پایان داد؟

ما در همه فعالیت های روزانه مان از پاها کمک می گیریم، اما در ورزش، این اتفاق با شدت بیشتری همراه است. کسانی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند، اگر کفش و کفی مناسبی به پا نکنند، ممکن است در زمان ورزش به پاهای خود آسیب وارد کرده و اتفاقاتی مانند خستگی در پا و یا درد در این قسمت را تجربه کنند.

مزیتی که ساخت کفش و کفی طبی می تواند برای ورزشکاران به همراه آورد، پشتیبانی کردن و محافظت کردن از پا است. این عمل به کاهش درد در پاها کمک کرده و به همین واسطه افراد، حین و بعد از ورزش احساس خستگی در پاها را تجربه نخواهند کرد. در ضمن، این کفش ها و کفی ها از ایجاد آسیب در پاها نیز پیشگیری می کنند.

توصیه می شود، اگر قصد دارید از بدن خود محافظت کنید، حتما برای پرداخت هزینه ساخت کفش طبی اقدام کرده و با مراجعه به یکی از مراکز ساخت کفش و کفی طبی، شرایطی امن و سالم برای پاهای خود که قلب دوم بدنتان هستند فراهم آورید.

در مراکز ساخت کفش های طبی، با توجه به نوع ورزشی که انجام می دهید، کفش مناسبی برای شما ساخته می شود. هر ورزش، شرایط خاص خود را دارد و به همین دلیل است که کفش ها باید کاملا متناسب با همان ورزشی باشند که افراد به آن علاقه دارند و می خواهند انجامش دهند. به یاد داشته باشد، قیمت کفش و کفی طبی مخصوص ورزش از قیمت کفش های معمولی ورزشی موجود در بازار بالاتر است.

قیمت کفش طبی با بهترین متریال در کلینیک پایار

برای ساخت بهترین کفش طبی برای خار پاشنه چه کنیم؟

یکی از عوارضی که ممکن است کیفیت زندگی برخی افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد، خار پاشنه است. خار پاشنه در اثر تجمع کلسیم در استخوان زیر پاشنه به وجود آمده و برخی افراد وقتی به آن مبتلا می شوند احساس درد می کنند، و برخی دیگر هیچ دردی در این ناحیه ندارند. کسانی که با درد ناشی از خار پاشنه درگیر هستند، بهتر است به سرعت، برای درمان اقدام کرده و بعد از آن نیز برخی کارهای موثر در جهت پیشگیری از ابتلا به این مشکل را در اولویت قرار دهند.

یکی از کارهای پیشگیرانه، ساخت بهترین کفش طبی برای خار پاشنه است. این کفش ها کاملا استاندارد و ایده آل بوده و به افراد کمک می کنند تا بهترین شرایط را برای پاهایشان فراهم کنند. از آنجایی که خار پاشنه، در یک بازه زمانی طولانی مدت ایجاد می شود، بهتر است بعد از آنکه این مشکل درمان شد، کفش طبی تهیه شود. این کفش ها مطابق با فرم و ساختار کلی پا هستند و از بروز این عارضه و کاهش کیفیت زندگی افراد جلوگیری به عمل می آورند. برای ساخت کفش ها و کفی های طبی باید به کلینیک های ارتوپدی فنی معتبر در کشور مراجعه کرد.

ساخت کفی طبی مخصوص پای شما

کفی طبی چیست؟

کفی طبی یک نوع کفی سه بعدی می باشد که درون کفش قرار داده می شود. پزشکان این کفی ها را براساس نیاز و سایز پای بیمار طراحی کرده و نسبت به ساخت کفش و کفی طبی اقدام می دهند. این کفی ها فواید بسیار زیادی را به همراه دارند. از فواید کفی طبی می توان به کاهش درد، بهبود دادن هماهنگی و تناسب اسکلتی و همچنین بهتر شدن عملکرد کف پا استفاده کنند. علاوه براین از کفی های طبی برای نگه داشتن و برگرداندن حالت کف پا استفاده می شود. کفی های طبی آناتومی پا فرد را تغییر نمی دهند و تنها هنگامی که با کفش های خود راه می رود کاربرد دارند.

ساخت کفی طبی و ساخت کفش طبی به افراد کمک می کند تا علاوه بر بهبود علائم سبک زندگی شان را بهبود بخشند و به خوبی فعالیت های خود را انجام دهند. متخصصان برای معالجه ی افرادی که از التهاب غلاف کف پا، متاتارسژی، نوروماس و صدمات وارد شده بر قوزک پا رنج می برند استفاده می کنند. از کفی های طبی برای درمان بیماری ها و صدمات زیادی بهره گرفته می شود. کفی طبی زمانی کاربرد خود را به خوبی نشان می دهند که به همراه شیوه های درمانی دیگری همچون فیزیوتراپی، کشش، استعمال یخ و ماساژ مورد استفاده قرار گیرند. ساخت کفش طبی و کفی های طبی به درمان ناهنجاری های پا کمک می کنند.

پادکست شماره 10 (در خصوص قیمت ساخت کفش کفی مخصوص کودکان)

کفش طبی مخصوص کودکان چیست؟ هزینه ساخت کفی و کفش طبی کودکان چقدر است؟

کفش طبی مخصوص کودکان چیست؟ هزینه ساخت کفش طبی کودکان چقدر است؟

این روزها اگر به یک مرکز فروش کفش قدم بگذارید، با کفش هایی برای کودکان خود مواجه خواهید شد که به آنها کفش طبی گفته می شود. کفش هایی که در این فروشگاه ها به فروش می روند، تنها لقب و عنوان طبی را به یدک کشیده و در واقع کفش طبی مخصوص کودکان نیستند.

کفش های طبی کودکان به کفش هایی که گفته می شود که بر اساس ساختار پا ساخته شده اند. اگر کودک خود را به کلینیک هایی که در حوزه ساخت کفش و کفی طبی فعالیت می کنند، ببرید، ابتدا به ساکن در مورد وضعیت کودک سوالاتی پرسیده می شود تا ناهنجاری ها مشخص شود. بعد از آن، از پای کودک یک اسکن گرفته می شود. کفشی که با توجه به اسکن تهیه شده از پا ساخته می شود یک کفش طبی استاندارد و معیار است که می تواند در درمان ناهنجاری های پا به کودک کمک کند.

در مورد قیمت کفش و کفی طبی مخصوص کودکان نیز باید بگوییم که عوامل متفاوتی را می توان نام برد که روی قیمت تاثیر دارد. این عوامل به این شرح اند:

  • طول و سایز پا
  • در نظر گرفتن برخی آپشن های درمانی در ساخت کفش
  • مدل و طراحی کفش
  • ماده اولیه به کار برده شده در ساخت کفش

اگر به ارتوپدی فنی های معتبر در کشور مراجعه کنید، با توجه به عواملی که در بالا اشاره کردیم هزینه ساخت کفش طبی کودکان به شما اعلام می شود.

بهترین مرکز ساخت کفش و کفی طبی مخصوص کودکان کجاست؟

کودکان نیز از جمله کسانی هستند که ممکن است با عارضه ای در پای خود درگیر شده و نیاز به ساخت کفش و کفی طبی پیدا کنند. کفش و کفی طبی که برای کودک ساخته می شود باید با توجه به شرایط کودک، نوع فعالیت هایی که او انجام می دهد، وضعیت سلامت پاهای او و برخی عوامل دیگر صورت گیرد.

یکی از نکات مهمی که در مورد ساخت کفش و کفی طبی مخصوص کودکان باید لحاظ شود، استفاده از موادی است که مانع رشد پای کودک نشود. این مواد باید کیفیت بالایی داشته و باعث ایجاد حساسیت در پای کودک نشود. موضوع دیگری که آن هم روی قیمت کفش و کفی طبی تاثیر دارد، تنظیم پذیر بودن کفش و کفی است. کودکان در سن رشد هستند و برای آنکه والدین مجبور نباشند در یک بازه زمانی کوتاه مدت چندین بار برای ساخت این کفش ها و کفی ها اقدام کنند، بهتر است قابلیت تنظیم داشته باشند.

برای ساخت و اطلاع از قیمت کفش و کفی طبی بهتر است به فروشگاه کفش طبی کودکان در تهران، پایار مراجعه کنید و از کارشناسان این کلینیک بخواهید با کیفیت ترین نوع کفی و کفش طبی را برای کودک شما بسازند.

استفاده از خدمات (ساخت کفی طبی و ساخت کفش طبی) کلینیک پایار

با عرض سلام و احترام !

کلینیک پایار ( کلینیک ارتوپد فنی ) ، در راستای توانبخشی به عزیزانی که نقص عضو دارند خدماتی با کیفیت و با قیمت منصفانه ای ارائه می دهد که در صورت تمایل میتوانید از دو راه زیر ، وقت ملاقات خود را با جناب آقای محمد کفیلی تنظیم کنید. 

پذیرش تماس تلفنی

برای پذیرش لطفا با شماره زیر تماس بگیرید

همکاران ما بی صبرانه منتظر خدمت به شما هستند 😊

پذیرش آنلاین

برای پذیرش آنلاین رو عکس کلیک کنید 

و در ادامه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید😊

ساخت کفش و کفی طبی با بهترین متریال در ایران

کفی طبی چه کاربردی دارد؟

کفی های طبی بسیار متنوع هستند. برخی از کفی های طبی بسیار نرم و منعطف هستند و برخی دیگر سفت هستند. بعضی از کفی های طبی به منظور کنترل عملکرد غیر عادی کف پا ساخته می شوند.طراحی و ساخت کفی طبی (ساخت کفش و کفی طبی) به گونه ای است که پا از وضعیت خنثی به پایین بیفتد.

 هر نوع کفی طبی به گونه ای طراحی شده است که مانند یک تکیه گاه برای کف پا عمل کند. علاوه براین، این کفی ها فشار را به دستی روی کف پا توزیع می کنند. توزیع نامناسب وزن پا ها یکی از دلایل بیماری های ساق پا، لگن، کمر و گردن می باشد. ایجاد هماهنگی مناسب باعث می شود که فشار کمتری روی رباط ها و عضلات بدن وارد شده و بدن در وضعیت بهتری قرار بگیرد. بعلاوه این هماهنگی به فرد کمک می کند تا فعالیت های خود را به درستی انجام دهند.

کاربرد دیگر کفی طبی این است که به همترازی استخوان ها ی کف پا و پا کمک می کند. پزشکان برای کاهش درد انواع درد زانو، لگن، پایین کمر و کف پا استفاده می کنند. اگر علاوه بر ساخت کفی های طبی، برای ساخت کفش طبی نیز اقدام شود، فرد زندگی راحت تری را تجربه می کند.

پوشیدن کفی طبی دیابتی مناسب چه افرادی می باشد؟

کفی های طبی در انواع و اقسام متفاوت در بازار موجود هستند. هر کسی با هر ضعف و مشکلی در پا می تواند برای ساخت کفش و کفی طبی اقدام کند و شرایط مطلوب و مساعدی برای پای خود فراهم نماید. یکی از افرادی که با مشکلات زیادی در ناحیه پا مواجه هستند، بیماران دیابتی اند. این گروه، بهتر است برای ساخت کفی طبی دیابتی اقدام کرده و آن را تهیه کنند. اگر می خواهید بدانید این کفی چیست؛ چه مزیت هایی دارد؛ قیمت آن چند است؛ برای تهیه آن باید به کجا مراجعه کرد، مقاله کفی طبی دیابتی چیست، را مطالعه کنید. به خاطر داشته باشید، قیمت ساخت کفش طبی دبایتی از سایر کفش های بالاتر است.

قیمت ساخت کفی طبی

مراحل ساخت کفی طبی چگونه است؟

پزشک متخصص پس از معاینه و ارزیابی پای فرد پروسه ی قالب گیری و ساخت کفش و کفی طبی را آغاز می کند. متخصص پس از قالب گیری سراغ مراحل بعدی می رود. مراحل ساخت کفی طبی عبارتند از:

  • ارزیابی کردن بیومکانیکی اندام های پایینی بدن که شامل کف پا تا کمر می شود
  • ارزیابی کردن اندام های فرد هنگامی که فرد در حالت ایستاده قرار دارد
  • ارزیابی اندام های بیمار هنگام راه رفتن و دویدن
  • تهیه ی قالب کف پا: پزشک یک قالب مناسب از کف پای بیمار تهیه می کند.
  • پزشک کفی های طبی ویژه ای را برا بیمار تهیه می کند. این کار به منظور ایجاد تقارن و تعادل بدن صورت می گیرد.
  • متخصص نکات مربوطه را به بیمار آموزش می دهد و به شما می گویید که قیمت ساخت کفش طبی چقدر است.

آیا در کلینیک ساخت کفش طبی، کفی طبی نیز ساخته می شود؟

یکی از سوالاتی که برای برخی افراد ممکن است پیش آید این است که آیا در کلینیک ساخت کفش طبی، کفی های طبی نیز ساخته می شود؟ از آنجایی که ساخت کفش و کفی طبی، اصول خود را دارد و می بایست با توجه به استانداردهایی صورت گیرد، در اغلب موارد، کلینیک هایی که در حوزه ساخت کفش های طبی عمل می کنند، توان و تجهیزات لازم برای ساخت کفی های طبی نیز دارند.

بنابراین، اگر به فرض مثال، به بیماری دیابت مبتلا هستید و مجبورید از پای خود بیشترین محافظت را به عمل آورید، بهتر است به این مراکز مراجعه کرده و هم برای ساخت کفی طبی و هم برای ساخت کفش های طبی اقدام کنید.

کارشناسانی که در این کلینیک ها فعالیت می کنند در مورد جزئیات ساخت کفش های طبی اطلاعات کاملی دارند و می توانند شما را در جریان قیمت کفش و کفی طبی نیز بگذارند. در این مراکز، کفش ها و کفی های طبی با بهترین کیفیت ساخته می شود. توصیه می کنیم هیچ نگرانی از بابت قیمت نداشته باشید؛ کلینیک هایی چون پایار تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بهترین نوع کفش و کفی های طبی در اختیار شما قرار گیرد.

ساخت کفش طبی راحت مخصوص پای شما

انواع کفی طبی کدامند؟

هنگامی که شما به دنبال ساخت کفی طبی می روید با دو مدل عمده ی کفی طبی آشنا می شوید که عبارتند از:

  • کفی طبی آماده: کفی طبی آماده به کفی های پیش آماده گفته می شوند. این کفی ها را می توان به آسانی در همه ی داروخانه ها و فروشگاه های کفش پیدا کرد. این گونه کفی ها تک سایز هستند و معمولا از همان سایز برای تمامی افراد استفاده می کنند. عملکرد کفی طبی آماده به گونه ای است که یک بستر محافظ و راحت را برای پا ایجاد می کند. باید توجه داشت که این نوع کفی را نمی توان برای درمان مشکلات بیومکانیکی مورد استفاده قرار داد.
  • کفی طبی سفارشی: کفی طبی سفارشی به کفی ای گفته می شود که در هنگام ساخت آن پای بیمار را اسکن می کنند و براساس سایز و اسکن پای بیمار کفی ساخته می شود. ساخت کفی های طبی سفارشی به منظور بهبود مشکلات ساختاری پا صورت می گیرد. هدف پزشکان از ساخت کفی طبی سفارشی اصلاح مشکلات بیومکانیکی پا می باشد. پزشک به منظور ساخت کفی طبی سفارشی و ساخت کفش طبی یک قالب سه بعدی از پای بیمار تهیه می کند و پس از تهیه ی قالب نسبت به ساخت طرح مورد نظر اقدام می نماید. در ضمن، نوع کفی باعث تغییر قیمت ساخت کفش طبی خواهد شد.

برخی از رایج ترین کفی های طبی عبارتند از:

  • کفی مخصوص پاشنه: از این کفی برای معالجه ی بیماری هایی همچون تاندونیت آشیل و نامتقارن بودن طول پا استفاده می کنند.
  • پد متاتارسال: از این پد برای درمان بیماری هایی همچون متاتارسالژی و مورتون نوروما استفاده می شود.
  • کفی ویژه ی دوطرف پا: از این کفی به منظور درمان کف پایی که به سمت بیرون چرخش داشته است استفاده می شود.
  • کفی ویژه قوس کف پا: از این کفی برای معالجه ی بیماری هایی مانند فاشیات پلانتار و زانوی دونده استفاده می کنند.

اقدام برای ساخت کفش و کفی طبی می تواند بسیاری از مشکلات پا را درمان کند.

قیمت ساخت کفش طب

آیا می دانید مزایای ساخت کفش طبی با اسکن پا چیست؟

برای ساخت کفش و کفی طبی از روش های متفاوتی استفاده می شود. یکی از روش هایی که امروزه، کاربرد زیادی در حوزه تولید کفش و کفی طبی پیدا کرده، اسکن پا است. سوالی که ممکن است در اینجا برای برخی افراد پیش آید این است که چرا ساخت کفی با اسکن پا، به یک روش متداول تبدیل شده است؟ این روش چه فرقی با دیگر روش ها دارد؟

مزیت های ساخت کفی طبی و کفش طبی که در ادامه آورده شده است، پاسخی مناسب برای سوالات بالاست:

  • در اسکن پا، سرعت انجام کار بالاست و بیمار مجبور نیست ساعات طولانی را بی حرکت باقی بماند.
  • این روش، دقتی بسیار بالا، و در حدود 3 میلی متر دارد. چنین دقتی باعث می شود که کفی کفش طبی کاملا با ساختار کف پا، تطابق و هماهنگی داشته باشد.
  • این روش ساخت کفش طبی بیمار راحتی زیادی را در حین قالب گیری تجربه می کند.
  • مقرون به صرفه بودن از دیگر مزیت های ساخت کفش و کفی طبی به روش اسکن است.
  • قالب تولید شده برای قرارگیری پا داخل کفش، بسیار ایده آل و مطلوب است.
  • در موقع اسکن، کف پا کاملا باز است و کنترل شکل ایستادن بیمار نیز راحت تر خواهد بود.

با توجه به نکاتی که در بالا گفتیم الان به خوبی روشن شده که چرا قیمت ساخت کفش طبی از کفش های معمولی بالاتر است.

قیمت ساخت کفش و کفی طبی به چه صورت می باشد؟

اگر فرد به علت ابتلا به مشکلات بیومکانیک راه رفتن برایش دشوار شده است بایستی نسبت به تهیه و ساخت کفی و کفش طبی اقدام کنند. استفاده از کفش و کفی طبی باعث بهبود درد و وضعیت فعلی این افراد می شود و در قبال مزایای که هنگام ساخت کفش و کفی طبی دریافت می کنند هزینه ی آنچنانی پرداخت نخواهند کرد. این هزینه باعث می شود فرد از دردهای ناخوشایند ناحیه ی کف پا تا کمر رهایی یابد. فرد علاوه براین که از این دردها رهایی می یابد مشکلات ساختاری بدن خود را هم اصلاح می کند. در حالت کلی می توان گفت که ساخت کفی و کفشطبی و صرف هزینه برای آن یک سرمایه گذاری طولانی مدت به حساب می آید.

ساخت کفش طبی با اسکن کف پا در کلینیک پایار

درمان خار پاشنه با ساخت کفش و کفی طبی یا درمان خار پاشنه با پودر موبر؟

از جمله عوارضی که ممکن است در هر فردی به وجود آید، خار پاشنه است. خار پاشنه، به تجمع کلسیم در انتهای استخوان پاشنه گفته می شود و در برخی افراد ممکن است با درد همراه باشد و برخی دیگر ممکن است هیچ دردی را در آن ناحیه حس نکنند. کسانی که خار پاشنه آنها با درد همراه است، باید هر چه سریع تر برای درمان آن اقدام کنند. درمان خار پاشنه با پودر موبر یکی از روش هایی است که ممکن است افراد به سراغ آن بروند و تصور کنند که این روش، خیلی سریع خار پاشنه آنها را درمان می کند.

درمان خار پاشنه با کمک موبر، درست است که یک روش سنتی و بی ضرر است، اما ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد. به همین جهت توصیه می کنیم اگر این عارضه کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است، به یک پزشک مراجعه کنید؛ پزشکان با توجه به وخامت اوضاع یک روش درمانی موثر پیشنهاد می کنند.

بهتر است به جای یافتن یک درمان موثر، اجازه ندهید که خار پاشنه در پای شما ایجاد شود. اقدام برای ساخت و پرداخت قیمت کفش و کفی طبی یکی از بهترین و موثرترین روش های برای پیشگیری و درمان این عارضه است.

آیا ساخت کفش طبی برای کوتاهی پا خوب است؟

یکی از مسائل و مشکلاتی که ممکن است برای برخی افراد ایجاد شود، کوتاهی پا است. کسانی که پای کوتاهی دارند، با وجود برخی علائم و نشانه ها می توانند متوجه این عارضه در خود شوند. درد کمر یکی از اولین نشانه هایی است که افراد را متوجه کوتاهی پای شان می کند. نه تنها کوتاه بودن پا مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد، بلکه بی توجهی به آن نیز می تواند پدید آورنده مشکلات دیگری از جمله آرتروز، درد زانو و درد پنجه پا نیز شود. پس برای آنکه به این عوارض مبتلا نشد می بایست برای ساخت کفش طبی برای کوتاهی پا اقدام کرد.

ساخت کفش و کفی طبی، به این گروه کمک می کند راحت تر راه بروند و درد کمر و درد زانو را هیچ گاه تجربه نکنند. برای ساخت این کفی ها و کفش های طبی نیز می بایست به کلینیک هایی مراجعه کرد که کفش و کفی های طبی می سازند. در این مراکز از کف پا یک اسکن می گیرند و با  توجه به اسکن، یک کفش مناسبی برای این گروه ساخته می شود. به یاد داشته باشید، قیمت کفش و کفی طبی مخصوص افراد با پای کوتاه از قیمت کفش های معمولی موجود در بازار بالاتر است.

درمان خار پاشنه با ساخت کفش و کفی طبی یا درمان خار پاشنه با پودر موبر؟

چرا ساخت کفی طبی سفارشی توصیه می شود؟

اگر فرد به دنبال رهایی از درد و درمان بیماری های پا خود است لازم است به پزشک مراجعه کند. پزشک ضمن طراحی و ساخت کفش و کفی طبی مناسب به بهبود تناسب پا کمک می کنند. استفاده از کفی مخصوص پا متناسب با سایز پا باعث می شود فرد به حفظ سلامت خود کمک کند.

نکاتی در خصوص مراقبت از کفی طبی:

  • فرد بایستی سعی کند همیشه از کفی هایی استفاده کند که با شرایطش در تناسب باشد.
  • هنگام استفاده از کفی فرد باید سعی کند کفی مخصوص پای راست و چپ را سر جای خود قرار دهد.
  • زمانی که فرد از کفش پاشنه بلند استفاده می کند باید تا آن جا که امکان دارد کفی خود را به سمت پاشنه به عقب هل دهد.
  • فرد باید از کفش هایی استفاده کند که قابلیت تعویض کفی آن وجود داشته باشد. این نکته در ساخت کفش طبی رعایت می شود.
  • فرد نباید کفی خود را با آب داغ بشوید
  • فرد نباید کفی خیس را درون کفش قرار دهد
  • به منظور کاهش صدای کفی فرد می تواند از پودر تالک استفاده کند

اگر فرد حتی با وجود استفاده کردن از کفی درد را احساس می کند باید به پزشک خود اطلاع دهد.

همه چیز در رابطه با ارتباط بین ساخت کفش و کفی طبی و اسکن کف پا

آیا ساخت کفش و کفی طبی روی سلامتی پا تاثیری دارند؟

یکی از ابهاماتی که در مورد ساخت کفی طبی و کفش های طبی وجود دارد، تاثیر آنها بر سلامت پا است. برخی تصور می کنند که این کفش ها تنها برای کسانی مناسبند که مشکل جسمانی در ناحیه ی پا دارند و یا کسانی که می خواهند مسافت طولانی راه بروند. درست است که کفش های طبی به افراد دارای مشکلات جسمانی کمک می کنند تا راحت تر راه بروند، اما این کفش ها فواید و مزیت های دیگری نیز دارند. اگر می خواهید در مورد فواید این کفش ها اطلاعات بیشتری به دست آورید، مقاله فواید کفش طبی را مطالعه کنید.

قیمت کفش طبی در تهران

قیمت کفی طبی سفارشی چند است؟

اگر قصد دارید برای ساخت کفش و کفی طبی اقدام کنید، باید بدانید که قیمت کفی طبی سفارشی از سایر کفی هایی که در بازار یافت می شوند بالاتر است. ما به جز کفی های طبی سفارشی، دو نوع کفی طبی دیگر نیز در بازار داریم؛ کفی های طبی آماده و کفی های معمولی. از بین این سه نوع، کفی های معمولی از همه ارزان تر، و بعد از آن کفی های طبی آماده و کفی های طبی سفارشی نیز از دیگر انواع کفی ها گران تر هستند.

علت اینکه قیمت کفش و کفی طبی سفارشی از بقیه کفی ها و کفش های موجود در بازار بالاتر در نظر گرفته شده است، ساخت آن بر اساس الگو و ساختار پا است. افرادی که پزشک به آنها توصیه کرده برای ساخت این کفش ها و کفی ها اقدام کنند، به کلینیک های ارتوپدی مراجعه می کنند. در این کلینیک ها، یک اسکن از پا گرفته می شود و در نهایت نیز کفش و کفی بر اساس این اسکن ساخته می شود. به بیان دیگر، مطابق بودن این کفش ها و کفی ها با ساختار پا است که باعث شده آنها از بقیه گران تر باشند. کسانی که می خواهند بهترین و ایده آل ترین شرایط را برای پای خود فراهم کنند می بایست کفش های طبی و کفی های سفارشی را تهیه کنند.

کمترین قیمت ساخت کفش و کفی طبی در کشور در کلینیک پایار

آیا خرید کفش طبی و کفی طبی از فروشگاه کفش طبی، کار درستی است؟

در خطوط بالایی در مورد کفش های طبی و کفی های طبی نکاتی را بیان کردیم. نکته ی بسیار مهمی که باعث شده کفش ها و کفی های طبی گزینه هایی بسیار ایده آل و عالی برای ما به شمار روند، مطابق بودن آنها با ساختار کف پا است.

کفش ها و کفی هایی که در فروشگاه ها فروخته می شوند با رعایت برخی اصول کلی ساخته می شوند. این کفش ها نمی توانند شرایط راحت و نرمالی را در پا ایجاد کنند و معمولا مشکلاتی را در پا ایجاد می کنند. به همین جهت، از شما درخواست می کنیم اگر می خواهید کفش و کفی طبی تان باعث شوند که شما در زمان راه رفتن راحت باشید و هیچ رنجی را تحمل نکنید، برای تهیه کفی و کفش طبی به فروشگاه کفش طبی مراجعه نکنید.

با در نظر گرفتن نکته یاد شده، این سوال ممکن است برای برخی افراد ایجاد شود که برای ساخت و تهیه کفش و کفی طبی چه کار باید کنیم؟ جواب این سوال، مراجعه کردن به کلینیک های ارتوپدی فنی است. در این مراکز، همانطوری که اشاره کردیم، از پا و کف پای فرد متقاضی یک اسکن دقیق گرفته می شود. کفش و کفی با توجه به این اسکن ساخته می شود و به همین دلیل است که با اطمینان کامل می گوییم، کفش ها و کفی های طبی ساخته شده در این مراکز می توانند به شما کمک می کنند، به راحتی راه بروید و احساس خستگی نکنید. به یاد داشته باشید، قیمت کفی طبی و قیمت کفی طبی از قیمت کفش ها و کفی های معمولی بالاتر است.

ساخت کفش و کفی طبی برای درمان میخچه

چرا خانم ها باید برای ساخت بهترین کفش طبی زنانه در تهران اقدام کنند؟

خانم ها، به عنوان یکی از افرادی که در جامعه حضور فعال و پر رنگی دارند، می بایست نسبت به سلامت جسم خود توجه بیشتری داشته باشند. یکی از کارهایی که خانم ها برای داشتن یک جسم سالم می بایست انجام دهند، اقدام برای ساخت کفش و کفی طبی است. این کفش ها برای تامین سلامت پاهای خانم ها که به عنوان یکی از ستون های اصلی جامعه شناخته می شوند، لازم و بسیار ضروری به نظر می رسد.

خانم ها به کمک این کفش ها می توانند به راحتی به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کنند؛ به همین دلیل است که می گوییم ساخت بهترین کفش طبی زنانه در تهران برای خانم ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

اگر خانمی هستید که در تهران ساکن است، می توانید به کلینیک های ارتوپدی فنی در تهران مراجعه کنید. در این مراکز، یک اسکن دقیق از پای شما گرفته می شود و سپس با توجه به آن یک کفش و کفی طبی برای شما ساخته می شود. اگر می خواهید در جریان قیمت کفش و کفی طبی قرار بگیرید، با یکی از مطرح ترین ارتوپدی فنی ها که پایار نام دارد، تماس گرفته و هر سوالی دارید از کارشناسان آن بپرسید.

آیا ساخت کفش و کفی طبی برای درمان میخچه پا خوب است؟

آیا خار پاشنه خطرناک است؟ آیا نباید هر چه سریع تر برای درمان آن با کفش طبی اقدام کرد؟

کسانی که به خار پاشنه مبتلا هستند، ممکن است سوال آیا خار پاشنه خطرناک است، زیاد برایشان ایجاد شود. در پاسخ به این گروه باید بگوییم که خار پاشنه عارضه ی خیلی خطرناکی نیست و برخی مشکلات به شرح زیر ایجاد می کند:

  • ایجاد درد و ناراحتی در پاشنه پا
  • محدود کردن فعالیت های فرد
  • درد در هنگام انداختن وزن روی پایی که خار پاشنه دارد
  • سختی در زمان راه رفتن

با توجه به نکاتی که بیان کردیم، حتما متوجه شدید که نیازی نیست از بابت خار پاشنه نگرانی خاص به خود راه بدهید، اما همین قدر بدانید که با وجود خار پاشنه نمی توانید به امورات روزانه خود به خوبی رسیدگی کرده و آنها را انجام دهید که البته این اتفاق نیز باعث می شود شما از زندگی عقب افتاده و مشکلات دیگری در زندگی شخصی تان ایجاد شود.

به این منظور، توصیه می کنیم هر چه سریع تر برای ساخت کفش و کفی طبی اقدام کنید؛ این عمل شما، هم از بروز خار پاشنه جلوگیری می کند و هم در درمان آن بسیار کمک کننده ظاهر می شود. اگر اولویت شما داشتن زندگی با کیفیت است به کلینیک های ارتوپدی فنی مطرح در کشور مراجعه کرده و در مورد قیمت کفش و کفی طبی از آنها سوال کنید.

آیا خار پاشنه خطرناک است؟ آیا نباید هر چه سریع تر برای درمان آن با کفش طبی اقدام کرد؟

قیمت کفش طبی برای پای پرانتزی چند است؟

یکی از عوارضی که برخی افراد به آن مبتلا می شوند، پای پرانتزی است. در این حالت وقتی افراد، ایستاده و پاهای خود را کاملا در کنار هم قرار می دهند، بین زانوهای آنها فاصله ای به چشم می خورد. این، یکی از نشانه های پای پرانتزی است. اگر کودکی دارید که به این مشکل دچار شده، بهتر است هر چه سریع تر برای درمان آن اقدام کنید. درمان پای پرانتزی در کودکی راحت است و در بزرگسالی برای رفع آن، باید عمل جراحی صورت گیرد. یکی از بهترین کارها برای آنکه بتوانید از این مشکل پیشگیری به عمل آورید، اقدام برای ساخت کفش و کفی طبی است. این کفش ها به عنوان یک ابزار مناسب برای پیشگیری از ایجاد پای پرانتزی به شمار می روند.

نکته ای که خوب است مد نظر داشته باشید، قیمت کفش طبی برای پای پرانتزی است. برای اطلاع از قیمت این کفش ها، بهتر است به کلینیک های ارتوپدی فنی در کشور که در حوزه ساخت کفش های طبی فعالیت می کنند، مراجعه کنید. آنها شما را در جریان قیمت کفش و کفی طبی قرار می دهند. پایار از جمله کلینیک های ارتوپدی فنی در کشور است که می تواند کفی کاربردی را با قیمتی مناسب بسازد و در اختیار شما قرار دهد. کفش های ساخته شده توسط این مجموعه مشکل پای پرانتزی را به مرور زمان حل خواهند کرد.

قیمت کفش طبی برای پای پرانتزی چند است؟

آیا ساخت کفش و کفی طبی برای درمان میخچه پا خوب است؟

وقتی کفش نامناسب و غیر استاندارد می پوشید، باید منتظر برخی عوارض آزار دهنده و ناراحت کننده باشید. از جمله عوارضی که کیفیت زندگی افراد را به دلیل شدت درد، کاهش می دهد، میخچه پا است. میخچه یک نوع عارضه پوستی است و در واقع، واکنش بدن نسبت به فشار غیر متعارفی است که به کف پا وارد می شود. وقتی کف پای فرد در اثر پوشیدن کفش های غیر استاندارد و غیر طبی تحت فشار قرار می گیرد، پوست، ضخیم شده و میخچه ها ایجاد می شوند. برخی مواقع، میخچه با درد زیادی همراه است و همین موضوع باعث می شود که افراد به دنبال راهی برای درمان آن بگردند.

یکی از بهترین کارهایی که می توان برای درمان میخچه پا پیشنهاد کرد، پوشیدن کفش ها و کفی هایی هستند که به آنها کفش ها و کفی های طبی گفته می شود. این لوازم پا، در صورتی که به صورت اختصاصی برای فرد ساخته شده باشند، فشار را به صورت یکنواخت به همه نقاط کف پا وارد می کنند و از بروز میخچه جلوگیری به عمل می آورند. برای ساخت و پرداخت قیمت کفش و کفی طبی بهتر است کلینیک هایی همچون، پایار را انتخاب کنید. کارشناسان این کلینیک، بهترین و استانداردترین نوع کفش و کفی طبی را برای شما می سازند.

از آنجایی که از ساخت کفش و کفی طبی، به عنوان بهترین راه جهت پیشگیری از بروز میخچه یاد می کنند به همین جهت، شاید این راه نتواند در یک مدت زمان کوتاه میخچه را درمان کند. ما در اینجا برخی راه های موثر و مفید برای درمان و از بین بردن میخچه را معرفی خواهیم کرد و بهتر است شماا بعد از انجام این کارها به مراکز و کلینیک های ارتوپدی فنی مراجعه کرده، قیمت کفش و کفی طبی را بپردازید، آن را بپوشید و از پای خود به بهترین شکل ممکن محافظت کنید. راه های درمان میخچه به این شرح است:

  • یکی از بهترین کارهایی که می توان برای از بین بردن میخچه پا انجام داد، استفاده از چسب های مخصوص میخچه است. این چسب ها را می توانید از داروخانه ها تهیه کرده و روی میخچه قرار دهید. این چسب ها هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهند کرد.
  • یکی دیگر از کارهایی که می توان برای درمان میخچه پیشنهاد کرد سیر له شده است. مقداری سیر را له کرده و آن را روی میخچه قرار دهید. بعد از چند روز شاهد از بین رفتن میخچه پای تان خواهید بود.
  • سنگ پا نیز می تواند روش خوبی برای درمان میخچه پا باشد. سنگ پا می تواند همه سلول های مرده پوست را از بین ببرد. بهتر است قبل از استفاده از سنگ پا، پاهایتان را داخل آب گرم قرار دهید و سپس کف پا را با سنگ پا مالش دهید.
چه کسانی بهتر است برای ساخت کفش طبی در تهران اقدام کنند؟

کفش مناسب برای پا درد چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال کفش مناسب برای پا درد هستید، اولین کاری که باید انجام دهید مراجعه به مراکز ساخت کفش و کفی طبی است. در این مراکز، تخصص لازم برای ساخت یک کفش مناسب برای شما وجود دارد. کفش هایی که در این مراکز ساخته می شود ویژگی هایی به شرح زیر دارد:

  • یکی از مهم ترین شاخصه هایی که می توان برای کفش های مناسب پا درد مثال زد، صاف و یک دست بودن سطح داخلی کفش است. از قسمت پاشنه تا قسمت انگشت پای این کفش ها، یک دست بوده و فرد راحتی زیادی را با آن تجربه می کند.
  • دیگر موضوعی که باعث شده قیمت کفش و کفی طبی ساخته شده در مراکز ساخت کفش های طبی، بالاتر از کفش های معمولی باشد، پاشنه آنهاست. پاشنه این کفش ها خیلی محکم است و باعث نمی شوند که فرد به راحتی سُر بخورد.
  • برخی کفش ها هستند که انگشتان پا را خیلی اذیت می کنند و این اذیت و آزار آنها به دلیل فضای تنگی است که قسمت جلویی آنها دارد. کفش های ساخته در مراکز ساخت کفش های طبی، به گونه ای ساخته شده اند که انگشت ها بتوانند خیلی راحت حرکت کنند. قسمت جلوی این کفش ها به صورت گرد ساخته می شود و فرد در زمان راه رفتن با آنها بی نهایت راحت است.
ساخت کفش و کفی طبی و پیشگیری از پاشنه درد

اقدام برای ساخت کفش و کفی طبی و پوشیدن آن، از ایجاد پا درد در زمان راه رفتن نیز جلوگیری می کند. زمانی که در حال راه رفتن هستیم بیشترین فشار را روی پاهای خود می آوریم و به همین دلیل نیاز داریم کفش هایی بپوشیم که کمترین فشار را در زمان راه رفتن به پای ما وارد می کنند. مساله پوشیدن کفش مناسب برای کسانی که بیش از بقیه روی سطوح ناهموار راه می روند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. این افراد می بایست حتما برای ساخت و پرداخت قیمت کفش و کفی طبی اقدام کرده و کفش هایی استاندارد به پا کنند.

کسانی که به پوشیدن کفش های استاندارد اهمیت نمی دهند، خود را در معرض خطرهای متفاوتی قرار می دهند که تنها یکی از آنها پاشنه درد است. از دیگر عوارضی که نپوشیدن کفش های استاندارد با خود به همراه دارد می توان به کمردرد اشاره کرد. وقتی فشار وارد شده به پا زیاد است، کمر نیز تحت تاثیر قرار گرفته و درد می گیرد. معمولا، کمر درد یکی از بدترین دردهایی است که هر فردی ممکن است به آن مبتلا شود. کسانی که زیاد راه می روند، خوب است کفش مناسب به پا کنند و برای پیشگیری از ابتلا به انواع دردها خود را در امان نگه دارند.

مشخصات بهترین کفی طبی

بهترین کفی طبی چه مشخصه هایی دارد؟

برای آنکه بدانید کدام کفی می تواند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند، می بایست در مورد ویژگی هایی که بهترین کفی طبی دارد نیز نکاتی را بدانید. این ویژگی ها به این شرح هستند:

1- ساپورت پا

یکی از عواملی که روی قیمت کفی و کفی طبی تاثیر می گذارد، ساپورت پا توسط کفش و کفی طبی است. هر قدر کفی های طبی، ارزان تر باشند میزان ساپورت و پشتیبانی از پا نیز کاهش پیدا می کند. به همین جهت، توصیه می کنیم اگر می خواهید شرایط ایده آلی برای پای خود فراهم کنید کفی هایی را تهیه کنید که در ساخت آنها از پلاستیک استفاده شده است. کفی های ساخته شده از پلاستیک، خیلی محکم اند و می توانند قوس پا را به خوبی حمایت و پشتیبانی کنند.

2- نرمی کفی

موضوع دیگری که در زمان ساخت کفش و کفی طبی مورد توجه قرار می گیرد نرمی است. برای آنکه پاشنه پا ما در شرایط خوبی باشد بهتر است کفی هایی تهیه کنیم که نرم باشند. کفی هایی که یک لایه نرم فومی در بالا دارند، ایده آل ترین و بهترین کفی ها به شمار می روند و می توانند شرایط خوبی برای پاشنه پا در کفش فراهم کنند.

 

کفش مناسب برای پا درد چه ویژگی هایی دارد؟

3-ضخیم بودن پاشنه

از دیگر مشخصاتی که می توان در خصوص ساخت کفش و کفی طبی بیان کرد ضخیم بودن پاشنه آنهاست. کفی هایی که پاشنه ضخیمی دارند در جذب نیروهایی که به کف پا وارد می شود، قدرتمند عمل کرده و فردی که این کفی ها را در داخل کفش خود قرار می دهند احساس راحتی می کند و بدون هیچ مشکلی راه می رود.

4- کیفیت بالا

دیگر مشخصه ای که باعث شده قیمت کفش و کفی طبی، گران تر از قیمت کفش ها و کفی های معمولی و غیر طبی بازار باشد، تفاوتی است که بین کیفیت آنها به چشم می خورد. در ساخت این کفی ها از متریال های با کیفیتی، استفاده می کنند و به همین دلیل انعطاف پذیری بالایی را می توان در آنها مشاهده کرد. در ضمن، این کفی ها استحکام بالایی دارند و در اثر استفاده زیاده، خیلی زود خراب نمی شوند. ر

راحت تر بودن از دیگر مشخصه هایی است که در این نوع کفی ها به چشم می خورد. خوب است کسانی که می خواهند کفی های با کیفیت و با دوام تهیه کنند به ارتوپدی فنی های معتبر در کشور، مراجعه کنند. این مراکز قادرند بهترین نوع کفی را بسازند.

 

مزیت های ساخت کفش و کفی طبی چیست؟

آیا ساخت کفی کفش در خانه امکان پذیر است؟ آیا این کفی یک نوع کفی طبی است؟

برخی ها عادت دارند بسیاری از کالاهایی که نیاز دارند در خانه بسازند، مانند کفی کفش. این گروه فکر می کنند که با این کار، هم در هزینه های خود برای ساخت کفی صرفه جویی می کنند و هم می توانند یک کفی مناسب بسازند و از شر دردها و آزارهایی که کفی های معمولی دارند، رها شوند. شاید امکان ساخت کفی کفش در خانه وجود داشته باشد، اما این کفی به هیچ عنوان یک کفی طبی به شمار نمی رود و نمی تواند راحتی که می خواهید برای شما فراهم کند.

بهترین کاری که می توان ساخت کفش و کفی طبی پیشنهاد کرد، مراجعه کردن به مراکزی است که به صورت تخصصی در حوزه ساخت این کفش ها و کفی ها فعالیت می کنند. در این مراکز، با کمک دستگاه های اسکن دقیق و پیشرفته، یک اسکن و تصویر از پا تهیه می شود. در تصاویر به دست آمده، فرو رفتگی های پا، نقاط فشار و ناهنجاری ها به خوبی مشخص است. کفی هایی که به این شکل ساخته شده و در اختیار افراد قرار داده می شوند، می توانند بهترین و ایده آل ترین شرایط را برای فردی که آنها را داخل کفش خود قرار داده است، فراهم کنند.

آیا ساخت کفی کفش در خانه امکان پذیر است؟ آیا این کفی یک نوع کفی طبی است؟

چه کسانی بهتر است برای ساخت کفش طبی در تهران اقدام کنند؟

کسانی که نمی دانند مزیت های ساخت کفش و کفی طبی چیست، ممکن است تصور کنند که گروه خاصی می بایست برای پوشیدن این کفش ها و کفی ها اقدام کنند. نکته ای که در مورد این باور و تصور وجود دارد این است که همه ما برای آنکه راحت تر راه برویم و خستگی کمتری در پاهای خود حس کنیم، بهتر است برای پوشیدن این کفش ها اقدام کنیم.

البته، هستند برخی کسانی که بیش از بقیه نیاز دارند برای پوشیدن این کفش ها اقدام کنند. برای مثال، می توانیم به سالمندان و افرادی اشاره کنیم که با بالا رفتن سن، بدنشان تحلیل رفته و برخی مواقع به دلیل ابتلا به برخی بیماری ها نیاز دارند کفش و کفی طبی بپوشند. این گروه برای آنکه زندگی شان با کمترین مشکلات و رنج ها همراه باشد، بهتر است برای ساخت این کفش ها اقدام کنند.

اگر حس می کنید که پاهایتان ضعیف شده اند و به مانند قبل نمی توانید راه بروید، حتما به یک متخصص مراجعه کرده و در مورد ساخت این کفش ها و کفی های طبی، اطلاعات لازم را از آنها دریافت کنید. کارشناسان کلینیک های ارتوپدی فنی فعال و مطرح در کشور، همچون پایار می توانند در مورد قیمت کفش و کفی طبی نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند.

بهترین قیمت کفی و کفی طبی

قیمت کفی طبی با اسکن چقدر است؟

یکی از کارهایی که برای ساخت کفش و کفی طبی باید انجام شود، اسکن گرفتن از پا است. اسکن را با دستگاه هایی به نام اسکنر انجام می دهند. قیمت اسکن با دستگاه های متفاوت، یکی نبوده و افراد با توجه به اینکه اسکنر، از نوع دینامیک و یا استاتیک است باید هزینه های متفاوتی برای آن پرداخت کنند. این یکی از مسائلی است که باعث می شود ما نتوانیم در مورد قیمت کفش و کفی طبی با اسکن به صورت واضح و شفاف اظهار نظر کنیم.

دیگر موضوعی که روی قیمت کفی طبی با اسکن تاثیر می گذارد، نوع کفی است. کفی هایی که خاصیت درمانی دارند نسبت به کفی های طبی که مخصوص ناهنجاری خاصی نیستند، با قیمت بالاتری ارائه می شوند. برای مثال، کسی که کف پای صاف دارد باید نوع خاصی از کفی را در کفش خود قرار دهد؛ چنین کسی در مقایسه با فردی که پای او سالم است و هیچ ناهنجاری در آن وجود ندارد می بایست قیمت بالاتری پرداخت کند. اگر می خواهید در جریان قیمت کفش ها و کفی های طبی سفارشی قرار گیرید به کلینیک هایی مراجعه کنید که دستگاه ها و اسکنرهای پیشرفته و بروز دارند.

قیمت کفش و کفی طبی در کشور

رابطه بین ساخت کفش و کفی طبی و اسکن کف پا چیست؟

اگر نمی دانید اسکن کف پا چیست، باید بگوییم که اسکن کف پا توسط دستگاه هایی به نام اسکنر انجام می شود. کسانی که می خواهند برای ساخت کفش ها و کفی های طبی اقدام کنند، قبل از هر چیزی باید روی دستگاه اسکن رفته و از پای شان یک تصویر دقیق و جزئی تهیه شود. این اسکن یا تصویر، اطلاعاتی همچون فشار وارد شده به کف پا را نشان می دهد و پزشکان می توانند به کمک آن برخی ناهنجاری های ایجاد شده در پا را شناسایی کرده و بهترین روش درمان را برای آن تجویز کنند.

پس، هر کسی که می خواهد برای ساخت و پرداخت قیمت کفش و کفی طبی اقدام کند می بایست از پای او یک اسکن تهیه شود. بدون تهیه اسکن، نمی توان یک کفش و کفی طبی مناسب شرایط پا برای فرد ساخت و در اختیار او قرار داد. اگر می خواهید ایده آل ترین شرایط را برای پای خود به وجود آورید توصیه می کنیم به مراکزی چون پایار که از وجود دستگاه های پیشرفته اسکن بهره می برند، مراجعه کنید. این موسسه برای ساخت کفی ها و کفش های طبی قیمت مناسبی از شما دریافت می کند.

برای آنکه بحثمان پیرامون اسکن کف پا و ساخت کفش و کفی طبی را تکمیل کنیم، لازم می دانیم از دیگر مزیت های ساخت کفش ها و کفی های طبی با کمک اسکن نیز نکاتی را بیان کنیم. کفش هایی که با کمک اسکن ساخته می شوند از نظر سایز و اندازه، کاملا مناسب به شمار می روند. تصویری  که از اسکن به دست می آید به کارشناسان کمک می کند تا کفشی را بسازند که دقیقا با سایز پای فرد متناسب است. این کفش ها نه تنگ هستند و نه گشاد و فرد را از همه مشکلاتی که پوشیدن کفش های گشاد و تنگ ایجاد می کند، در امان نگه می دارد.

ممکن است برخی ها تصور کننند که این کفش های تنگ هستند که به ما اجازه نمی دهند راحت راه برویم؛ درست است که کفش های تنگ ما را خیلی اذیت می کنند اما خاطر نشان می کنیم کفش های خیلی گشاد نیز باعث بر هم خوردن تعادل فشارهای وارد شده به کفش پا می شود. این برهم خوردن تعادل منجر به وارد آمدن فشار به ستون فقرات شده و در نتیجه ساییدگی ستون فقرات ایجاد می شود.

با پوشیدن کفش هایی که از روی اسکن پا تهیه شده اند، شرایط سالم و ایمنی برای راه رفتن و تحرک در پای خود به وجود آورید. به این شکل می توانید زندگی با کیفیت تر و شاد تری را تجربه کنید.

قیمت کفی کفش معمولی چند است؟ آیا از قیمت کفی طبی بالاتر است؟

قیمت کفی کفش معمولی چند است، یکی از سوالات کسانی است که می خواهند برای ساخت کفش و کفی طبی اقدام کنند. اگر کفی کفش شما راحت باشد و شما در زمان راه رفتن احساس خستگی نکنید، اینکه کفش هایتان معمولی است یا نه، اهمیت زیادی پیدا نمی کند؛ البته این در شرایطی است که شما یک بیمار دیابتی و یا فردی که از ناهنجاری پا رنج می برد نباشید. کفی هایی که طبی هستند از کفی های معمولی بهتر بوده و می توانند شرایط ایده ال تری در پای شما فراهم کنند.

شما در کفش تان می توانید یا یک کفی معمولی قرار دهید، یا می توانید به فروشگاه های لوازم پزشکی مراجعه کرده و کفی طبی از پیش آماده شده تهیه کنید و یا بهترین و عاقلانه ترین کار را انجام داده و به کلینیک های ارتوپدی فنی مراجعه کرده و برای ساخت کفی های طبی استاندارد اقدام کنید. این کفی ها، تطابق زیادی با ساختار و الگوی پای شما دارند و بیشترین راحتی را تنها از این کفش ها می توان انتظار داشت. پس توصیه می کنیم حتی با وجود بالا بودن قیمت کفش و کفی طبی سفارشی، برای ساخت آنها اقدام کنید.

ساخت کفش و کفی طبی رسمی مخصوص اداره جات

کفی کفش ورزشی چیست؟ قیمت آن چقدر است؟

کسانی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند و یا کسانی که ورزش کردن یکی از برنامه های اصلی و اساسی آنها در طی روز است، باید کفش هایی به پا کنند که یک کفی کفش ورزشی با کیفیت در آن قرار داده شده است. این کفی ها مشخصات و امتیازاتی به شرح زیر دارند:

  • یکی از مشخصه های این کفی ها، مطابق بودن آنها با کف پا است. اگر برای ساخت کفش و کفی طبی ورزشی به کلینیک های مطرح در کشور مراجعه کنید، آنها می توانند کفی کاملا مطابق با پای شما ساخته و در اختیارتان قرار دهند.
  • دیگر مزیتی که این کفی ها دارند، کاهش فشارهای وارده به کف پا است. ساختار این کفی ها به شکلی است که اجازه نمی دهد فشارهای خارجی، پا و بقیه اندام ها را تحت تاثیر قرار دهد.
  • درست است که قیمت کفش و کفی طبی ورزشی بالاست، اما راحتی پا در آن دیگر مزیتی است که نمی توان آن را با هیچ چیز دیگری جایگزین کرد.

کفی های ورزشی سفارشی مخصوص ورزش، از کفی های طبی آماده در بازار گران تر هستند و این گرانی و بالا بودن قیمت نیز به دلیل مزیت های بی شماری است که در آنها به چشم می خورد. اگر می خواهید بدانید که قیمت دقیق این کفی ها چند است، به کلینیک هایی که کفی های طبی می سازند مراجعه کنید.

کفش طبی برای کوتاهی پا چیست؟ قیمت کفش طبی و کفی طبی برای کوتاهی پا چقدر است؟

کفی و کفش ساخته شده در بهترین مرکز ساخت کفش طبی تهران چه مشخصاتی دارد؟

اگر برای ساخت کفش و کفی طبی به بهترین مرکز ساخت کفش طبی تهران مراجعه کنید، کفش و کفی با مشخصات زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

  • کفش ها و کفی هایی که توسط این مراکز ارائه می شود از نظر کیفیت، زبانزد عام و خاص هستند. این مراکز برای ساخت کفش و کفی های طبی از بهترین متریال ها استفاده می کنند و به همین دلیل است که افراد تا مدت زمان طولانی می توانند آن را به کار ببرند.
  • دیگر دلیلی که توصیه می شود برای ساخت و دریافت قیمت کفش و کفی طبی به مراکز ساخت کفش های طبی در تهران مراجعه کنید، قیمت مناسب است. این مراکز سعی می کنند کفش و کفی طبی را با قیمتی بسیار مناسب برای شخص بسازند و در اختیار او قرار دهند.
  • ساخت کفش و کفی طبی با اسکن از دیگر مزیت های مراجعه به این مراکز است. وقتی که کفی ها با کمک اسکن گرفته شده از پا ساخته می شود، با فرم پا کاملا تطابق داشته و فرد از قرار دادن آن در کفش خود احساس ناراحتی نمی کند. در ضمن، این کفی ها می توانند خاصیت درمان نیز داشته باشند و برخی کسانی که مثلا کفی پای صاف دارند می توانند با کمک آن، مشکل صاف بودن کف پای شان را نیز درمان کنند.
ساخت کفش و کفی طبی در بهترین مرکز ساخت کفش طبی تهران

کفش طبی برای کوتاهی پا چیست؟ قیمت کفش طبی برای کوتاهی پا چقدر است؟

کفی طبی برای کوتاهی پا برای کسانی ساخته می شود که پای آنها کوتاه است. کوتاهی پا در افراد، شدت و ضعف داشته و در برخی افراد زیاد است و در برخی های دیگر، این کوتاهی قابل چشمپوشی است و شاید نیازی نباشد که برای درمان آن اقدامی انجام داد. احساس درد در ناحیه کمر، تعادل نداشتن در زمان راه رفتن، خستگی، داشتن احساسی بد و ناراحت کننده در زمان خم شدن و یا راه رفتن از جمله علائم کوتاهی پا هستند.

یکی از بهترین کارهایی که می توان برای رفع این مشکل انجام داد، اقدام برای ساخت و پرداخت قیمت کفش طبی برای کوتاهی پا است. از آنجایی که این کفش ها شرایط خاصی دارند به همین دلیل قیمت آنها از قیمت کفش های معمولی موجود در بازار بیشتر بوده و گران تر هستند. برای خرید و ساخت کفش طبی مخصوص کوتاهی پا باید به مراکز ارتوپدی فنی معتبر در کشور مراجعه کرد. در این مراکز بهترین و مناسب ترین نوع کفش برای فرد ساخته می شود. کارشناسانی که در این مرکز کار می کنند می توانند اطلاعات خوبی در مورد ساخت کفی طبی نیز در اختیار شما قرار دهند.

قیمت کفش و کفی طبی در تهران در چقدر است

کفش طبی برای کجی پا چیست و چه مشخصه هایی دارد؟

 کفش طبی برای کجی پا، یکی دیگر از انواع کفش های طبی است که افراد با وجود داشتن کجی پا می بایست برای پوشیدن آن اقدام کنند. ویژگی هایی که این کفش ها دارند به شرح زیر است:

  • کسانی که کجی پا دارند، مشکلات زیادی روی ستون فقرات خود حس می کنند. کسانی که برای ساخت کفش و کفی طبی مخصوص کجی پا اقدام می کنند با پوشیدن این کفش ها، پشتیبانی خوبی از ستون فقرات به عمل می آورند.
  • کفش هایی که این گروه می پوشند حس بسیار خوبی در زمان راه رفتن ایجاد می کنند و این نیز به این دلیل است که این کفش ها خیلی راحت هستند.
  • از دیگر مزیت هایی که می توان در خصوص این کفش  ها بیان کرد این است که کفش های مخصوص پاهای کجی، از قوس پا به خوبی حمایت می کنند. وقتی که قوس کف پا از بین رود، فرد سختی ها و مشکلات زیادی را تجربه می کند. با پشتیبانی از قوس پا، فشار از روی ستون فقرات، زانو و لگن برداشته می شود.
  • کفی هایی که در این کفش ها به کار برده می شود نیز در نوع خود از دیگر مزیت های این کفش ها به شمار می رود.
در مورد مزایای ساخت کفش و کفی طبی چه می دانید؟

کفش طبی برای درد کف پا چیست؟

در ادامه صحبت در خصوص ساخت کفش و کفی طبی لازم می دانیم در مورد یکی از انواع کفش های طبی به نام کفش طبی برای درد کف پا صحبت کنیم. یکی از حقیقت هایی که در مورد کفش ها وجود دارد این است که اگر ما کفش هایی غیر استاندارد بپوشیم حتما با عوارضی درگیر خواهیم شد که درد کف پا تنها یکی از آنهاست. از آنجایی که درد کف پا اجازه نمی دهد که به راحتی راه برویم، بهتر است کفش های مناسب که مشخصات زیر را دارند به پا کنیم:

  • این کفش های خیلی راحت هستند. علت اینکه این کفش ها راحتند به پروسه ساخت آنها بر می گردد. کفش های استاندارد را از روی اسکنی که از پا تهیه شده است می سازند و به همین علت، فردی که آنها را می پوشد احساس راحتی زیادی را تجربه می کند. قیمت کفش و کفی طبی ساخته شده با اسکن کف پا، زیاد است.
  • کفش های مناسب، از جمله کفش هایی اند که انحنای مناسبی دارند. کفش هایی که انحنای اندازه و به جایی دارند به پا کمک می کنند تا فضای کافی برای تحرک داشته باشد.
  • مناسب بودن قوس این کفش ها از دیگر عواملی است که این کفش ها برای افرادی که درد پا را تجربه می کنند به یک کفش استاندارد و مطلوب تبدیل کرده است.
قیمت ساخت کفش و کفی طبی برای درد کف پا

کفی طبی برای قوس کف پا چیست؟ چه کسانی برای ساخت کفش و کفی طبی قوس کف پا اقدام می کنند؟

یکی از مشکلاتی که برای برخی افراد به وجود می آید زیاد بودن قوس کف پا است. اگر نگاهی به کف پای خود بیندازید قوسی را مشاهده می کنید. این قوس، در کسانی که می گویند که قوس کف پا دارند، زیاد است و به همین دلیل مشکلات و عوارضی برای آنها ایجاد می کند. از جمله این عوارض می توانیم به کمر درد و زانو درد اشاره کنیم. پس برخی کسانی که از درد کمر و زانو شکایت می کنند، همان کسانی اند که به خاطر زیاد بودن قوس کف پای خود نیاز دارند که برای ساخت و پرداخت قیمت کفش و کفی طبی مخصوص قوس کف پا اقدام کنند.

کفی طبی برای قوس کف پا از مزیت ها و ویژگی های زیر برخوردار است:

  • این کفی ها حمایت خوبی از پاها به عمل می آورند.
  • دیگر مزیتی که این کفی ها ارائه می کنند این است که فرد با پوشیدن آنها بی نهایت احساس راحتی می کند.
  • پای کسانی که این کفی در کفش آنها قرار داده شده است، ثبات بیشتری را تجربه خواهد کرد.
  • این کفی خاصیت درمانی داشته و باعث درمان قوس زیاد کف پا می شود.
  • این کفی ها شرایط خوبی برای پای فرد فراهم می کنند.
چه کسانی برای ساخت کفش و کفی طبی قوس کف پا اقدام می کنند

کفش مناسب کف پای قوس دار چیست؟

وقتی که می خواهید برای ساخت کفش و کفی طبی اقدام کنید باید بدانید که کدام یک از انواع کفش های طبی برای شما مناسب است. کفش های طبی انواع متفاوت دارند که یکی از آنها، کفش مناسب کف پای قوس دار است. همه ما به صورت طبیعی، قوس هایی در کف پای خود داریم. این قوس ها باید در اندازه نرمالی باشند تا ما بتوانیم به راحتی راه برویم. چنانچه قوس کف پای فرد زیاد باشد او مجبور است که برای ساخت کفش های مناسب قوس پا اقدام کند. این کفش ها می توانند به مرور زمان برای درمان این عارضه کمک کننده باشد.

به دلیل عوارضی که قوس زیاد کف پا دارد، اغلب متخصصان پیشنهاد می کنند به محض آنکه فرد متوجه شد کف پا او قوس دارد هر چه سریع تر برای درمان و کاهش این قوس اقدام کنی. از جمله عوارض این مشکل می توانیم به کمر درد و زانو درد اشاره داشته باشیم.

برای ساخت و دریافت قیمت کفش و کفی طبی مخصوص پای قوس دار می بایست به کلینیک هایی مراجعه کنید که در حوزه ساخت این کفش ها و کفی های طبی فعالیت می کنند. این کلینیک ها از کف پای فرد اسکن می گیرند و با توجه به آن کفشی مناسب با وضعیتشان می سازند.

ساخت کفش و کفی طبی برای پای قوس دار

آیا کسانی که پای مصنوعی نصب می کنند نیاز به ساخت کفش و کفی طبی دارند؟

یکی از سوالاتی که برای برخی افراد به وجود آید این است که آیا کسانی که پاهای مصنوعی نصب می کنند می بایست برای ساخت کفش ها و کفی های طبی اقدام کنند یا خیر. پاسخی که می توانیم به این سوال بدهیم، بله است. برخی کسانی که برای ساخت پاهای مصنوعی اقدام می کنند بهتری است برای آنکه آسیب زیادی به پروتز آنها وارد نشود برای ساخت این کفش ها اقدام کرده و به این شکل باعث افزایش طول عمر و ماندگاری پای مصنوعی شان شود.

برخی انواع پروتز، مانند پروتزهایی که برای ورزش های خاص مانند دویدن طراحی می شوند، شکل خاصی داشته و افرادی که این نوع اندام های مصنوعی را نصب می کنند نیازی ندارند که برای ساخت و پرداخت قیمت کفش و کفی طبی اقدام کنند. آنها با پروتزی که دارند می توانند به فعالیت شان بپردازند.

چنانچه شما نیز به هر دلیل دچار قطع عضو از ناحیه پا شده اید و مجبورید که یکی از انواع پاهای مصنوعی را نصب کنید، بهتر است به کلینیک های ارتوتپدی فنی معتبر در کشور مراجعه کرده و از کارشناسن آنها بخواهید تا متناسب با شرایطی که دارید برای شما یک کفش و کفی طبی و مناسب بسازند.

آیا کسانی که پای مصنوعی نصب می کنند نیاز به ساخت کفش و کفی طبی دارند؟

قیمت کفش طبی داروخانه ای چند است؟

کفش های طبی، یا به صورت از پیش آماده شده در بازار موجود هستند و یا باید به کلینیک های ارتوپدی فنی در کشور مراجعه و برای ساخت کفش و کفی طبی اقدام کرد. قیمت کفش طبی داروخانه ای یا از پیش آماده شده از کفش های طبی سفارشی پایین تر است. مهم ترین علت این تفاوت قیمت را می توان در ویژگی های کفش و کفی های طبی سفارشی جستجو کرد. کفش ها و کفی های سفارشی از روی اسکن و قالب گیری از پای فرد ساخته می شوند و به همین دلیل است که این کفش ها بیشترین تطابق و تناسب را با پای فرد دارند.

کسانی که از ناهنجاری های آزار دهنده ای در پای خود رنج می برند، بهتر است جهت ساخت کفش های طبی سفارشی اقدام کنند. درست است که قیمت کفش و کفی طبی از قیمت کفش ها و کفی های طبی داروخانه بسیار بالاتر است، اما تصور می کنیم که راحتی پا ما و ایجاد شرایط سالم برای فعالیت آن، ارزش صرف هزینه را داشته باشد. همه افرادی که کفش های سفارشی را سفارش داده و آن را می پوشند از بالا بودن عملکرد این کفش ها و راحت بودن پایشان می گویند و معتقدند که راه رفتن با این کفش ها بسیار عالی و لذت بخش است.

کفی طبی کفش برای پیاده روی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

اگر در طی روز زیاده پیاده روی می کنید، بهتر است حتما برای ساخت کفی طبی کفش برای پیاده روی اقدام کنید. کفی های مخصوص پیاده روی که توسط مراکز حرفه ای ساخت کفش و کفی طبی ساخته می شوند مشخصه هایی به شرح زیر دارند:

  • این کفش ها اجازه نمی دهند که در زمان راه رفتن، فشار زیادی به کف پای فرد وارد شود. با پوشیدن این کفی ها نباید نگرانی عوارضی چون پادرد و کمر درد، خستگی و زانو درد و یا مشکلات عضلانی بود.
  • این کفی ها به دلیل داشتن شیب و ضخامت مناسب، ابزار خوبی برای دور کردن خستگی از پاها به شمار می روند.
  • انعطاف پذیر بودن این کفی ها از دیگر مشخصه هایی است که باعث شده بسیاری افراد برای ساخت و تهیه آنها اقدام کنند.
  • درست است که قیمت کفش و کفی طبی مخصوص پیاده روی از قیمت کفی های معمولی بالاتر است، اما راحتی که فرد با این کفی ها تجربه می کند با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.
  • کفی های مخصوص پیاده روی که توسط کلینیک های ارتوپدی مطرح در کشور، مانند پایار ساخته می شود به خوبی می توانند از پا پشتیبانی کنند. وقتی قوس کف پا به درستی محافت می شود، فرد در زمان راه رفتن هیچ خستگی حس نمی کند.
از معایب ساخت کفش طبی و کفی طبی هلال احمر تهران چه می دانید؟

از معایب ساخت کفش طبی هلال احمر تهران چه می دانید؟

نه تنها ساخت کفش طبی هلال احمر تهران معایبی دارد بلکه این عیب ممکن است در دیگر کفش های ساخته شده در سایر مراکز ساخت کفش طبی نیز دیده شود. یکی از عیب هایی که می توان در این رابطه بیان کرد، سنگین بودن کفش است. در مراکز ساخت کفش های طبی از چرم طبیعی به دلیل مزیت های زیادی که دارد، استفاده می شود. عیبی که این چرم های طبیعی دارند، سنگین بودنشان است. کفش های طبی ساخته شده با چرم طبیعی سنگین هستند و به همین دلیل ممکن است باعث خسته شده پا شوند. البته، این کفش ها مقاومت و ماندگاری بالایی دارند که نباید به راحتی از کنار آنها عبور کرد.

دیگر عیبی که می توان برای این مدل کفش بیان کرد، محدود بودن مدل و رنگ کفش است. کفش هایی که در مراکز ساخت کفش های طبی ساخته می شوند از نظر تنوع در رنگ و مدل نسبت به کفش هایی که در بازار موجود هستند، محدودتر هستند که این نیز یک موضوع کاملا طبیعی است. یک علت مهم برای این محدودیت آن است که ساخت کفی طبی و ساخت کفش های طبی به تعداد پایین و توسط دست انجام می شود.

قیمت کفش طبی و کفی طبی دیجی کالا بهتر است یا پایار؟

کفی کفش دیجی کالا بهتر است یا پایار؟

کفی ها از جمله وسایلی هستند که باید به صورت کاملا اختصاصی برای افراد ساخته شوند. خصوصا کسانی که نیاز دارند از کفی ها به عنوان یک روش مناسب برای درمان استفاده کنند، می بایست به مراکزی مراجعه کنند که این کفی ها را به صورت اختصاصی می سازند و در اختیار آنها قرار می دهد. این نوع کفی یکی از متناسب ترین انواع کفی برای پای فرد به شمار می رود.

برخی از کفی ها نیز به صورت آماده در بازار موجود هستند. برای مثال، کفی کفش دیجی کالا یکی از انواع کفی هایی است که موجود بوده و افراد برای تهیه و خرید آنها اقدام می کنند. شاید قیمت کفی طبی این سایت، مناسب و ارزان باشد اما شک نداشته باشید که این نوع کفی نمی تواند به عنوان یک کفی درمان مطرح باشد؛ زیرا اصلا مطابق با شرایط پای فرد نیست.

پس، اگر از یک ناهنجاری جسمانی رنج می برند به جای تهیه کفی های طبی دیجی کالا به کلینیک های ارتوپدی فنی همچون پایار مراجعه کنید. کارشناسانی که در این کلینیک کار می کنند از هیچ تلاشی برای ساخت کفی طبی مناسب برای شما فروگذار نمی کنند. این کفی ها بهترین برای درمان ناهنجاری های پا به شمار می روند.

مرکز خرید کفش و کفی طبی زنانه در تهران کجاست؟ آیا مراجعه به این مراکز، کار درستی است؟

مرکز خرید کفش طبی زنانه در تهران کجاست؟ آیا مراجعه به این مراکز، کار درستی است؟

فروشگاه ها و مغازه های زیادی را می توان پیدا کرد که در شهر تهران هستند و در حال فروش کفش های طبی اند و از هر کدام که بپرسید حتما به شما می گویند که ما بهترین مرکز خرید کفش طبی زنانه در تهران هستیم. نکته ای که در مراجعه به این مراکز باید بدانید این است، کفش هایی که در این مراکز تحت عنوان کفش های طبی فروخته می شوند، از روی یک قالب از پیش آماده تهیه شده و به همین دلیل ممکن است اصلا با پای شما هماهنگی نداشته باشند. کفشی که با الگوی کف پای ما سازگاری ندارد قطعا نمی تواند یک کفش به معنای واقعی طبی باشد. اصولا این مراکز در حوزه ساخت کفش طبی فعالیت نمی کنند و فقط عنوان فروشنده هستند.

اگر می خواهید کفش های طبی داشته باشید که با الگوی و ساختار پای شما تطابق داشته باشد، بهتر است به کلینیک های ارتوپدی فنی در کشور مراجعه کنید. آنها هستند که می توانند کفش های طبی برای شما بسازند و در اختیارتان قرار دهند. یکی از این مراکز فعال در حوزه ساخت کفی طبی و کفش طبی، پایار است که تجربه بالایی در این حوزه دارد. در ضمن، برای دریافت قیمت کفش طبی و قیمت کفی طبی نیز می توانید با این کلینیک تماس بگیرید.

پاسخ به سوالات متداول شما

یکی از کسانی که باید به فکر ساخت کفش و کفی طبی باشند، افرادی هستند که با قطع پا درگیرند. در اینجا، گستردگی قطعی عضو، مد نظر نیست و فرد برای آنکه شرایط راحت تری را در هنگام راه رفتن تجربه کند، می بایست برای ساخت کفش و کفی طبی اقدام کند.

یکی از سوالاتی که در مورد خرید و قیمت کفش طبی وجود دارد، این است که آیا، برای تهیه کفش های طبی به کلینیک ارتوپدی های فعال در کشور مراجعه کنیم و یا، یک جفت کفش طبی خارجی بخریم. این نکته را به خاطر داشته باشید، وقتی برای خرید یک جفت کفش طبی به کلینیک های داخل کشور می روید، با توجه به مشخصات و ساختار کف پایتان (اسکن کف پا) یک جفت کفش طبی برایتان ساخته می شود و این به آن معناست که شما می توانید صاحب یک جفت کفش راحت شوید؛ اما ممکن است کفش خارجی طبی با شرایط پای شما تناسب نداشته باشد و باعث اذیتتان شود. در صورت مراجعه به مراکز ساخت کفش و کفی طبی، هزینه پرداخت شده به هدر نخواهد رفت.

یکی از دلایلی که باعث شده قیمت کفی طبی، بالاتر از کفی های معمولی باشد، هماهنگ بودن و مناسب بودن این نوع کفی با ساختار کف پای بیمار است. در واقع، اگر این کفی ها با بدن بیمار هماهنگی نداشته باشند، عملا بی استفاده و به درد نخور به شمار می روند.

وقتی برای ساخت کفی های طبی به یک کلینیک ارتوپدی فنی معتبر و مطرح مراجعه می کنید، اولین و مهم ترین کاری که انجام می شود، ارزیابی بدن بیمار در زمان راه رفتن، در زمان دویدن و در زمان ایستادن است.

اگر در بازار کفش گشتی زده باشید، حتما متوجه شده اید که قیمت کفش طبی از قیمت کفش های معمولی بالاتر است. این موضوع به دلیل اصول خاصی است که در ساخت کفش های طبی رعایت می شود. کفش های طبی را با توجه به ارگونومی پا می سازند و در داخل آنها نیز یک کفی طبی با کیفیت، و ساخته شده بر اساس فرورفتگی ها و برجستگی های کف پا، قرار داده می شود. در ساخت رویه کفش های طبی، از بهترین متریال استفاده می شود؛ تا هم، دوام آن افزایش پیدا کند و هم، پای فرد در آن عرق نکند. تمام این دلایل، در افزایش قیمت کفی طبی تاثیر بسزایی دارند.

(06) دیدگاه

  1. غلامرضا
    11 شهریور 1401

    سلام چطوری میشه ازتون وقت بگیرم و هزینه کفی طبی چقدر میشه

    پاسخ
    • aref
      20 شهریور 1401

      سلام دوست عزیز
      برای رزرو وقت ملاقات با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

      پاسخ
  2. معین
    4 مهر 1401

    شما ساخت کفش طبی با اسکن پا انجام می دید؟

    پاسخ
    • aref
      6 مهر 1401

      سلام معین عزیز
      بله ما با اسکن کف پایتان ، بهترین کفش طبی اختصاصی را برایتان طراحی و می سازیم.

      پاسخ
  3. Mmmm
    28 آذر 1402

    سلام, یه جفت کفش طبی برای پای کوتاه (پای راست کمی کوتاهه کفی طبی اضافه میزاره پاشو اذیت می‌کنه) می‌خوام یه کفش لژ دار براش سفارش بدم که پای چپش به اندازه یه کفی کفش کوتاه تر از پای راستش باشه، قیمتش چقدر میشه؟!! و اینکه امکان سفارش هست؟!!!

    پاسخ
    • aref
      29 آذر 1402

      سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت و … لطفا با شماره های کلینیک تماس بگیرید
      کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد

      02188775606
      09195152318

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *