پروتز بینی بدون جراحی⭐عمل بینی بدون جراحی چگونه است؟

پروتز بینی بدون جراحی

پروتز بینی بدون جراحی را با پروتزهایی که برای افزایش زیبایی به کار می برند، اشتباه نگیرید. درست است که این نوع پروتز نیز کاربرد زیبایی دارد، اما شرایطی که پروتز بینی را نصب می کنند، با شرایط نصب سایر پروتزهای زیبایی که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، تفاوت دارد. اگر می خواهید در مورد این پروتز اطلاعات بیشتری به دست آورید، در ادامه با ما همراه باشید و مقاله ساخت بینی مصنوعی را مطالعه کنید.

دریافت مشاوره رایگان برای اطلاع بیشتر از قیمت پروتز بینی بدون جراحی با ما تماس بگیرید.

برای پذیرش لطفا با شماره زیر تماس بگیرید

همکاران ما بی صبرانه منتظر خدمت به شما هستند 😊

قیمت پروتز بینی بدون جراحی

چه کسانی بهترین گزینه برای نصب پروتز بینی بدون نیاز به جراحی به شمار می روند؟

یکی از انواع پروتزهایی که شاید بتوان از آن نیز به عنوان پروتز زیبایی یاد کرد، پروتز مخصوص بینی است. این پروتز، کاملا شبیه به بینی انسان است و برای کسانی که بینی شان از دست رفته است، ساخته می شود. در ساخت این نوع پروتز، از ماده ای انعطاف پذیر و نرم به نام سیلیکون استفاده می کنند. این نوع پروتز شباهت زیادی به بینی طبیعی انسان دارد و قیمت آن از قیمت پروتز زیر زانو که یک پروتز کاربردی به شمار می آید، کمتر است.

سوالی که در اینجا مطرح می شود، این است که چه کسانی باید عمل بینی بدون جراحی انجام داده و این پروتز را نصب کنند. پروتز بینی، در مواقعی ساخته می شود که فرد بینی اش را در اثر بیماری، در اثر یک حادثه رانندگی و یا به صورت مادرزادی از دست داده است. افراد، برای آنکه چهره و ظاهرشان، دستخوش این تغییر ناخوشایند نشده و علاوه بر آن، از قسمت های داخلی بینی محافظت شود، مجبورند برای نصب پروتز بینی بدون جراحی اقدام کنند.

نکته ای که خوب است در خصوص پروتزهای بینی مورد توجه قرار دهید، این است که این پروتزها نمی توانند همان کارکرد و عملکرد بینی طبیعی را از خود نشان دهند و تنها برای آنکه فرد اعتماد به نفس لازم برای حضور در اجتماع را داشته باشد، بهتر است برای ساخت این پروتز اقدام شود. نوع عملکرد و هدف ساخت این پروتز با هدف ساخت پروتز زیر زانو تفاوت های زیادی دارد.

عمل بینی بدون جراحی چگونه انجام می شود؟

پروتز بینی بدون جراحی به روش های متفاوتی روی صورت فرد نصب می شود. معمولا در مراجعه به کلینیک هایی که در حوزه ساخت این نوع پروتز فعالیت می کنند، با توجه به شرایطی که فرد دارد و با توجه به نیازها و میزان فعالیت ها در طول روز، یک نوع پروتز بینی ساخته شده و در اختیار او قرار داده می شود.

یکی از مزیت هایی که این نوع پروتز دارد، عدم نیاز به عمل جراحی است. این پروتز را می توان به کمک چسب های پزشکی روی صورت بیمار چسباند و به او کمک کرد تا با اعتماد به نفس بیشتر در میان اعضای خانواده و در اجتماع حضور پیدا کند.

موضوعی که نباید آن فراموش کنید است که پروتز بینی بدن جراحی برای افرادی که می خواهند بینی قبلی شان را زیباتر جلوه داده و یک عمل زیبایی انجام دهند، اصلا مناسب نیست و همان طوری که در بالاتر نیز اشاره کردیم، این پروتز برای کسانی ساخته می شود که بینی شان را از دست داده اند.

تنها راه قرار دادن و چسباندن بینی مصنوعی روی صورت، چسب های پزشکی نیست و به کمک ایمپلنت نیز می توان این پروتز را روی بینی قرار داد. البته، این روش را عمل بینی بدون جراحی نمی نامند و فرد باید دو عمل جراحی کوچک انجام دهد. در این روش، بینی به سختی از جای خود جدا شده و فرد با خیالی راحت می تواند در فعالیت های مورد علاقه اش، مانند فعالیت های ورزشی، شرکت کند.

کاربرد پروتز بینی بدون جراحی

برای داشتن پروتز بینی بدون جراحی باید چه کار کنیم؟

پروتز بینی بدون جراحی، را می توان یکی از حساس ترین و ظریف ترین انواع پروتز نامید. این نوع پروتز باید به نحوی ساخته شده که بیشترین شباهت را به بدن انسان داشته باشد. به همین دلیل است که باید برای ساخت این نوع پروتز به مراکزی مراجعه کرد که تجهیزات مورد نیاز برای ساخت پروتزها را دارند. این مراکز، علاوه بر داشتن تجهیزات، دانش و فن لازم برای ساخت یک پروتز بینی را نیز باید وجود داشته باشد.

امکان انجام عمل بینی بدون جراحی، به واسطه ساخت پروتزهای مصنوعی بینی به وجود آمده است. توصیه می کنیم اگر نیاز دارید برای ساخت پروتزهای بینی اقدام کنید، به سراغ مجموعه های حرفه ای ساخت انواع پروتز بروید. در این کلینیک ها، کارشناسانی حرفه ای، و تجهیزاتی به روز و مدرن، مانند اسکن و پرینترهای سه بعدی وجود دارد. به کمک این دستگاه های پیشرفته، می توان یک پروتز بینی کاملا طبیعی و متناسب با فرم و ساختار صورت و حتی متناسب با رنگ پوست در اختیار کاربر قرار داد.

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؟ آیا پروتز بینی بدون جراحی در این رابطه کاربرد دارد؟

چگونه بینی گوشتی را لاغر کنیم؛ سوال متداول کسانی است که بینی گوشتی دارند و از داشتن آن اصلا راضی نیستند. این افراد ممکن است تصور کنند پروتز بینی بدون جراحی می تواند به آنها کمک کند تا بتوانند به هدف خود که همان لاغر کردن بینی شان است، دست پیدا کنند. در جواب این افراد باید بگوییم، پروتزهای بینی برای کسانی ساخته می شوند که در اثر بیماری، حادثه و یا هر موضوع دیگری بخشی از بینی شان از بین رفته است. این افراد برای آنکه نقص ایجاد شده را بپوشانند، مجبورند برای ساخت و نصب پروتز بینی اقدام کنند.

اگر می خواهید بینی گوشتی تان را لاغر کنید، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • یکی از بهترین روش های لاغر کردن گوشتی که ممکن است با عوارضی نیز همراه باشد عمل جراحی است. بهتر است برای انجام عمل جراحی به پزشکان با سابقه و با تجربه مراجعه کنید.
  • روش های کلینیکی، از جمله پلاسما جت، مزوتراپی بینی و تزریق ژل نیز ممکن است به این گروه کمک کند.
  • استفاده از برخی روش ها در خانه نیز کمک خوبی خواهد بود. ماساژ دادن بینی، بخور دادن صورت، انجام برخی تمرینات ورزشی و نفس عمیق کشیدن نیز از دیگر روش های خانگی برای لاغر کردن بینی های گوشتی هستند.
پروتز بینی بدون جراحی چه تفاوتی با عمل بینی بدون بیهوشی دارد؟

پروتز بینی بدون جراحی چه تفاوتی با عمل بینی بدون بیهوشی دارد؟

یکی از اعمال جراحی که این روزها بسیار رواج پیدا کرده، عمل بینی بدون بیهوشی است. در این روش، فرد به جای آنکه به صورت کامل بیهوش شود، تحت بیهوشی موضعی قرار گرفته و هیچ دردی در زمان عمل حس نمی کند. برخی پزشکان برای آنکه بیمار متوجه فرآیند طی شده در حین عمل نشوند، از داروهای آرامبخش استفاده می کنند. در این حالت، بیمار خوابی آرام و راحت بدون آنکه بیهوش شود، تجربه می کند.

هدف انجام جراحی بینی و نصب پروتز بینی، یکی از مهم ترین تفاوت های این دو است. پروتزهای بینی را کسانی استفاده می کنند که در اثر هر عاملی، بینی خود را از دست داده اند و به خاطر این نقص نمی توانند در جامعه حضور پیدا کنند. این افراد، بهترین گزینه برای نصب پروتز بینی به شمار می روند. در واقع، کاندیدای نصب پروتز بینی هیچ راه چاره ای به جز نصب این پروتز ندارد. اما کسانی که عمل جراحی بینی را انجام می دهند، کسانی هستند که بینی سالمی دارند و فقط می خواهند چهره و ظاهر خود را با کمک این عمل زیبایی، تحت تاثیر قرار دهند و تغییرات ظاهری در آن به وجود آورند.

از جمله مجموعه هایی که به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کند، می توان به کلینیک ارتوپدی فنی پایار اشاره کرد. این کلینیک در حوزه ساخت پروتز و از جمله، پروتز بینی مصنوعی فعالیت دارد.

 

کاربرد پروتز بینی بدون جراحی

آیا تنها راه رفع نواقص بینی بدون جراحی، نصب پروتز بینی است؟

اولین و مهم ترین موضوعی که در همین ابتدا باید به آن اشاره کنیم این است که پروتز بینی بدون جراحی، برای کسانی که فکر می کنند بینی شان، نقص دارد ساخته نمی شود. کسانی که به دلیل بیماری و یا هر علت دیگری، بینی شان از دست می رود، تنها کسانی اند که می بایست برای ساخت پروتز های بینی اقدام کنند. در بالاتر در مورد این نوع پروتز به صورت کامل صحبت کردیم.

حال که مشخص شده است رفع نواقص بینی بدون جراحی، با کمک پروتزهای بینی امکان ندارد خوب است در مورد برخی راهکارهای مناسب جهت رفع این عیوب نیز صحبت کنیم. از جمله این روش ها می توانیم به تزریق فیلر و چربی، لیفت بینی با کمک نخ و پلکسر بینی اشاره کنیم. به همان اندازه که توصیه می کنیم برای ساخت پروتز بینی بدون جراحی به کلینیک های ارتوپدی فنی معتبر و مطرح در کشور مراجعه کنید، به همان اندازه و حتی بیشتر، از شما درخواست می کنیم که برای انجام اعمال جراحی زیبایی نیز به کلینیک های زیبایی معتبر و با تجربه بروید و سلامت و زیبایی خود را به خاطر آنکه هزینه کمتری بپردازد، به خطر نیندازید.

 

آیا تنها راه رفع نواقص بینی بدون جراحی، نصب پروتز بینی است؟

آیا ساخت پروتز بینی بدون جراحی، همان عمل بینی بدون جراحی باز است؟

به واسطه پیشرفت هایی که در حوزه پزشکی صورت گرفته است، امروزه در کشورمان شاهد انجام جراحی بینی بدون عمل باز هستیم. در این نوع عمل جراحی، از روش های متفاوتی چون لیفیت بینی به کمک نخ، لیزر، تزریق ژل و پلکسر بینی استفاده می کنند. نکته ای که در مورد این عمل جراحی باید مورد توجه قرار داد این است که این عمل، روی کسانی انجام می شود که می خواهند بینی زیباتری داشته باشند.

با در نظر گرفتن نکته ای که اشاره کردیم، حال می توانیم در مورد پروتز بینی بدون جراحی و عمل بینی بدون نیاز به جراحی باز صحبت کنیم. همان طوری که در بالاتر نیز اشاره کردیم، کسانی برای ساخت پروتزهای بینی اقدام می کنند که بینی شان در اثر یک بیماری و یا هر حادثه ای دچار نقص شده و چهره آنها را به بدترین شکل تحت تاثیر قرار داده است؛ این ها برای ساخت و نصب پروتزهای بینی در اولویت هستند. این در حالی است که عمل جراحی بینی بدون نیاز به جراحی باز، تنها به هدف زیبایی صورت می گیرد. در این افراد، بینی سر جای خود بوده و تنها عیبی که از نظر برخی افراد دارد، نداشتن ظاهری زیباست.

هزینه پروتز بینی بدون جراحی چقدر است؟

قیمت و هزینه پروتز بینی بدون جراحی چقدر است؟

موضوع مهمی که می بایست در مورد آن نیز صحبت کنیم، قیمت ساخت پروتز بینی بدون جراحی است. یکی از مسائلی که روی قیمت این نوع پروتز تاثیر دارد، روشی است که به کمک آن، پروتز را به صورت وصل می کنند. قیمت ساخت این نوع پروتز زمانی که فرد قرار است آن را با کمک چسب به صورت خود بچسباند با زمانی که قرار است این پروتز روی ایمپلنت قرار گرفته و روی صورت قرار گیرد، کاملا متفاوت است. اینکه به کدام روش، این نوع پروتز روی صورت قرار گیرد با نظر کارشناسان ساخت پروتز و با توجه به اینکه فرد در چه شرایطی قرار دارد انجام می شود.

کلینیکی که برای ساخت پروتز به آنجا مراجعه می شود نیز روی قیمت پروتز بینی بدون نیاز به جراحی تاثیر دارد. خوب است اگر نیاز دارید که برای ساخت این پروتز اقدام کنید، با کلینیک های متفاوت صحبت کرده و در جریان قیمت قرار بگیرید. توصیه می کنیم کار ساخت پروتز را به کسانی بسپارید که می توانند پروتزی با کیفیت و شبیه به بینی واقعی را با قیمتی مناسب بسازند و در اختیارتان قرار دهند. کلینیک ارتوپدی های معتبری مانند پایار نیز می توانند یکی از گزینه های انتخابی شما جهت ساخت پروتز بینی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *